ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Το 3ο Δημοτικό σχολείο Γρεβενών στον Τελικό Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ! (εικόνες)

Γράφει στο facebook η Εκπαιδευτικός Θεοδούλα Λιάμπα

Μία καταπληκτική εμπειρία για τους μαθητές μου και για εμένα η συμμετοχή μας
στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής στην Αθήνα!!! Ζήσαμε από κοντά τον παλμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών που αγαπούν τις νέες τεχνολογίες, που αγαπούν την ρομποτική !!! Χιλιάδες μαθητές, υπέροχες ρομποτικές κατασκευές, καταπληκτικές ιδέες, αριστουργήματα!!



Συγχαρητήρια και πάλι στους μαθητές μου για την υπέροχη παρουσία τους, την ευχάριστη διάθεση τους, το μεράκι και την προσπάθεια που κατέβαλαν!!!
Ευχαριστώ πολύ τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου μου, και τον καθένα ξεχωριστά, για την συμπαράσταση τους στην προσπάθεια που καταβάλαμε εγώ και τα παιδιά όλων των ομάδων, τον διευθυντή μας Θεόφιλο Κατσιανίδη για την στήριξη του, ηθική και υλική, και φυσικά τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου που στάθηκε αρωγός και συμπαραστάτης σε ότι και αν χρειαστήκαμε.
Κυρίως όμως ευχαριστώ τον σύζυγό μου Γιώργο και τα παιδιά μου για την υπομονή τους και την στήριξη τους στην αγάπη που έχω για τη ρομποτική !!!

Theodoula Liampa 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου