ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Τάκης Σιόβας: ΣΟΥΡΛΑΣ ....Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ




Και τι δημοσιοποιει ο Υπουργος [το Υ με καφαλαια]
κ.Σουρλας οτι μια υπογραφη του, κοστιζε 500 εκατ.δραχμες. Και το συστημα τον εστειλε να [ξεκουραστει Τον απεβαλε γιατι δεν[ακουε].
Και εγω τωρα,επιτρεψτε μου,να μοιραστω μαζυ σας,τις σκεψεις μου,το τι εισπραττω ακριβως,απο αυτην την [εξομολογηση] η και εκρηξη του κ.Υπουργου.
Κατ αρχην να επαινεσω αυτην την,ειλικρινη, τολμηρη και επαναλαμβανομενη καταγγελια ,που διαχρονικα,ουτε την ακουγαν,ουτε την εβλεπαν οι αποδεκτες ολων των κατηγοριων,μεχρι που απευθυνεται πλεον,σε μενα,σε σενα στην Ελληνικη Κοινωνια.
Και εγω...αρχισα να ...καταλαβαινω,ποσο κοστιζει μια Υπογραφη Υπουργικη.
Κι εγω αρχισα να... καταννοω,γιατι τοση πρεμουρα για την υπουργικη καρεκλα



Κι εγω αρχισα να...εξηγω,γιατι τα ποθεν εσχες των πολτικων ειναι γεματο με εκατομμυρια και πολλα σπιτια εντος και εκτος Ελλαδος[.Και ειναι γεματα,προφανως,οχι απο την πραγματικα πενιχρη αντιμισθια τους]
Κι εγω ερμηνευω τωρα,την απορια μου,γιατι, για ολα αυτα μεθοδευσαν και το αμαρτωλο αρθρο 86 του Συνταγματος,που τους βοηθαει και τους απαλλασσει συγχρονως,και που για την επαγγελλομενη αναθεωρηση του=ημουν νιος και γερασα.
[εννοειται οτι στο συστημα υπαρχουν και οι φωτεινες εξαιρεσεις,].
Γι αυτο ο κ.Σουρλας ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
Takis Siovas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου