ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αποκάλυψε τον λόγο για τον οποίο μπήκε στο Survivor 2





Ήταν μία από τις
πρωταγωνίστριες του φετινού Survivor 2 και το κοινό την κράτησε στο παιχνίδι για 4 συνεχόμενες εβδομάδες που ήταν συνεχώς υποψήφια προς αποχώρηση. Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είχε δεχθεί αρκετά σχόλια και πυρά από τους πρώην συμπαίκτες της για την παρουσία της στα αγωνίσματα αλλά εκείνη στάθηκε αξιοπρεπώς μέχρι τη μέρα της αποχώρησής της.

 Χθες  μίλησε στην εκπομπή Survivor Πανόραμα για την παρουσία της στον Άγιο Δομίνικο αλλά και την απόφασή της να πάρει μέρος στο ριάλιτι επιβίωσης. «Κι εγώ αναρωτιέμαι. Να σου πω την αλήθεια, είμαι ένας άνθρωπος που πιστεύω πάρα πολύ στη μοίρα και στο πεπρωμένο και στο πως γίνονται τα πράγματα. Ήταν για να γίνει. Είχα πει πολλές φορές όχι. Δεν περνούσε καν από τις σκέψεις μου ότι θα μπορούσα να πάω, αλλά το ξανάβρισκα μπροστά μου. Κι ένα ταξίδι μου στη Ρόδο, που πάντα η πατρίδα μου ήταν σταθμός στη ζωή μου, ήταν να πάω στις 30 Δεκεμβρίου, προπαραμονή Πρωτοχρονιάς. Έχασα την πτήση. Πήγα τελικά την Παραμονή και εκεί υπήρξε μια συνάντηση και μια συζήτηση που ήταν πολύ καθοριστική σε αυτή την απόφαση κι επειδή θεώρησα ότι είναι καρμικό όλο αυτό, είπα για να συμβαίνουν έτσι τα πράγματα, πρέπει να πάω.

Και συνέχισε σχολιάζοντας: «Ήταν ένας από τους λόγους και το να δείξω ποια είμαι. Να συστηθώ πραγματικά στον κόσμο, κι όχι μέσα από όλα αυτά που λέγονταν. Ξέρεις πολύ καλά ότι σε μια εκπομπή όπως έκανα, δεν μπορούσα να δείξω τον εαυτό μου. Ήταν μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια, οπότε ναι, θεώρησα ότι θα με γνωρίσουν. Το τελευταίο πράγμα που είχα σκεφτεί να με δει ο κόσμος σε μια τόσο διαφορετική κατάσταση. Αν και δεν το πίστευε κανένας αυτό. Επειδή πάντα μου αρέσει να περιποιούμαι τηλεοπτικά, αλλά στην καθημερινότητα μου είμαι εντελώς το αντίθετο, είμαι το κορίτσι με τις φόρμες, δεν βάφομαι, δεν ασχολούμαι και πάρα πολύ, δεν το είχα σκεφτεί αυτό, ήταν το τελευταίο που με προβλημάτισε. Σκεφτόμουν τι θα με φοβίσει περισσότερο, δεν ήξερα τι θα αντέξω, δεν ήξερα τα όρια μου».




Στη συνέχεια η γνωστή παρουσιάστρια δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει τα καλά λόγια του νέου παίκτη Σώζων Παλαίστρου-Χάρου αλλά και το φημολογούμενο φλέρτ από την πλευρά του παίκτη των Διασήμων. Η παρουσιάστρια ξεκαθάρισε πως δεν υπήρξε κανένα φλερτ, ενώ αποκάλυψε πως οι δυο τους γνωρίζονταν απ’ έξω. «Δεν ένιωσα κανένα φλερτ. Ήταν πολύ ευγενικός ο Σώζων. Με τις υπόλοιπες κοπέλες δεν ήταν τόσο διαχυτικός. Με ήξερε ο Σώζων. Όταν ήμουν στο “Σπίτι μου σπιτάκι μου” του είχα κάνει ένα γύρισμα για το χόκεϊ. Και τον Σεπτέμβριο όντως με πέτυχε κάπου, στο νοσοκομείο που έκανα κάποιες εξετάσεις», είπε μεταξύ άλλων η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

 



newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου