ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Ανέκδοτο: Που είναι οι γυναίκες;





Δύο τύποι ψάχνουν τις γυναίκες τους σε ένα εμπορικό κέντρο.

- Ρε φιλαράκο, λέει ο ένας, σε βλέπω τόση ώρα να ψάχνεις. Μήπως έχασες κάτι,..
γιατί εγώ έχασα τη γυναίκα μου.
- Ασε ρε φίλε, λέει ο άλλος, κι εγώ την έχασα. Τι σύμπτωση!



Και πάλι ο πρώτος:
- Για κάνε μια περιγραφή μήπως την πήρε το μάτι μου;
- Να είναι 1.80, ξανθιά, με κάτι βυζάρες να!, μια κωλάρα, σαρκώδη κόκκινα χείλη, κάτι ποδάρες... Η δική σου;
Κι απαντά ο άλλος:
- Ρε ασ` τη δική μου, και πάμε να βρούμε τη δική σου τώρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου