ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Η Μάγκυ Ταμπακάκη απαντά σε σχόλια στο Twitter και δείχνει την ταυτότητά της



«Είμαι η Μάγκυ Ταμπακάκη και ναι
είμαι 35 χρονών». Με τη φράση αυτή ξεκινά ένα βίντεο της πρώην διαγωνιζόμενης στο MasterChef για την εκπομπή «Φωλιά των Κου Κου» όπου απαντά σε σχόλια των χρηστών του Twitter αλλά και σε εκείνους που αμφισβητούν ότι είναι 35 χρονών.

«Μισό λεπτό (και δείχνει την ταυτότητά της)! Τι να κάνω που δείχνω μεγαλύτερη από την ηλικία μου; Σκοτώστε με», είναι η απάντησή της σε ένα σχόλιο για την ηλικία της.

«Μάγκυ, ο Τζώρτζης είναι φαρμακόγλωσσα;», διερωτάται ένας άλλος χρήστης. «Ναι είναι!» είναι η απάντησή της.

«Να απολογηθώ για τον χαρακτήρα μου; Ναι έβγαλα αυτό στο παιχνίδι. Ήμουν όμως αληθινή. Να ακολουθείτε τους άλλους που το παίζουν ψεύτικα καλοί. Ίσως είναι καλύτερα», λέει η Μάγκυ Ταμπακάκη σε άλλο σημείο του βίντεο.





newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου