ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Το αυτοτρολάρισμα του Σάκη Τανιμανίδη για μια φωτογραφία 10ετίας



Μια φωτογραφία που μετρά
σχεδόν 10 χρόνια αποφάσισε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους ο Σάκης Τανιμανίδης, σχολιάζοντας με χιούμορ και αυτοκριτική το στιλ του το 2009.

«Σας έχω το ιδανικό throwback Thursday για σήμερα! Βρήκα αυτή τη φωτό μου από το 2009, σχεδόν 10 χρόνια πριν, και πραγματικά θαύμασα κι εγώ ο ίδιος το ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ μέγεθος του V στο μπλουζάκι μου! 27χρονο κλαρίνο, με V που κρυφοδείχνει οριακά αφαλό...


Το σύνολο συμπληρώνουν άψογα το λευκό παντελόνι με την δερμάτινη σαγιονάρα! Summer is on! Κοιτάς κι εσύ τις φωτό σου από καμία δεκαετία πίσω και λες....τι ακριβώς συνέβαινε τότε μέσα στο μυαλό μου!? Και που 'σαι... ξύρισμα κόντρα!», έγραψε ο παρουσιαστής του Survivor στον λογαριασμό του στο Instagram όπου ανάρτησε την παρακάτω φωτογραφία...






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου