ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Ο πατέρας της Μέγκαν Μαρκλ αποκαλύπτει τι ζήτησε από τον πρίγκιπα Χάρι όταν του ανακοίνωσε ότι θα παντρευτεί την κόρη του



Ο πατέρας της Μέγκαν
Μαρκλ έσπασε τελικά την σιωπή του και μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή για την απουσία του από τον βασιλικό γάμος, λέγοντας πως μετάνιωσε που δεν συνόδευσε αυτός την κόρη του, λόγω της εγχείρησης στην οποία υποβλήθηκε.

Μιλώντας στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη, ο Τόμας Μαρκλ περιέγραψε την θλίψη του που δεν παραβρέθηκε σε «μία από τις μεγαλύτερες στιγμές της ιστορίας».

Ο 73χρονος είπε ότι μίλησε με τον Χάρι σε μια σειρά τηλεφωνικών κλήσεων στις οποίες ο πρίγκιπας ζήτησε το χέρι της κόρης του σε γάμο.

Μιλώντας στον Πιρς Μόργκαν στην εκπομπή «Good Morning Britain» είπε: «Ο Χάρι μου ζήτησε να παντρευτεί την Μέγκαν κι εγώ του είπα: Είσαι κύριος, υποσχέσου μου ότι δε θα απλώσεις ποτέ το χέρι σου πάνω στην κόρη μου και φυσικά θα σου δώσω την άδειά μου».

Δείχνοντας να αγνοεί το γεγονός ότι η κόρη του αποτελεί μέλος της βασιλικής οικογένειας, ανέφερε πως η Μέγκαν ήταν «πριγκίπισσα από την ημέρα που γεννήθηκε» προσθέτοντας: «Έκανε μια καλή επιλογή, έτσι δεν είναι;».


Ο πατέρας της Μέγκαν Μαρκλ δεν παραβρέθηκε στο γάμο γιατί υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση μετά τις καταγγελίες πως είχε κανονίσει με παπαράτσι να τον φωτογραφήσουν. Όπως δήλωσε στην εκπομπή, ζήτησε συγνώμη τόσο από τον Χάρι όσο και από την Μέγκαν, προσθέτοντας: «Το κατάλαβα ότι ήταν ένα σοβαρό λάθος. Είναι δύσκολο να το αναιρέσω».



Ο Τόμας Μαρκλ ευχαρίστησε επίσης τον «όμορφο» πρίγκιπα Κάρολο που συνόδευσε την κόρη του στο γάμο προσθέτοντας πως «ζήλεψε λιγάκι» όταν το παρακολουθούσε από την τηλεόραση σε ένα μικρό διαμέρισμα.

«Ήταν όμορφη. Έκλαψα λίγο όταν την έβλεπα. Ήμουν πολύ περήφανος και δεν νομίζω ότι υπήρξε ομορφότερη στιγμή στη ζωή μου. Όλος ο κόσμος παρακολουθούσε την κόρη μου. Το ατυχές τώρα είναι πως ήμουν απών σε μια από τις μεγαλύτερες στιγμές της ιστορίας αντί να είμαι ο μπαμπάς που συνοδεύει την κόρη του και την παραδίδει στο γαμπρό. Ήταν μια πολύ συναισθηματική στιγμή. Το μετανιώνω γιατί ήθελα πραγματικά να την συνοδεύσω εγώ. Αλλά είμαι ευγνώμων που όλα πήγαν καλά».


Και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο αντικαταστάτη από τον κύριο Κάρολο. Ήταν πολύ όμορφος. Ζήλεψα, ευχόμουν να ήμουν εγώ εκεί αλλά ευχαριστώ τον Θεό που ήταν εκεί και τον ευχαριστώ γι’ αυτό που έκανε».




iefimerida.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου