ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Σκύλος δάγκωσε την Ιωάννα Τούνη και πέρασε τη νύχτα στο νοσοκομείο



Στο νοσοκομείο πέρασε το
βράδυ του Σαββάτου η εκρηκτική Ιωάννα Τούνη, που έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της στο παιχνίδι μόδας My Style Rocks.

Σε ένα βίντεο που ανάρτησε η ίδια το βράδυ του Σαββάτου στον λογαριασμό της στο Instagram, ενημέρωνε τους διαδικτυακούς της φίλους για την περιπέτειά της, αφού της επιτέθηκε ένας σκύλος, ο οποίος τη δάγκωσε σε δύο σημεία στα πόδια της.

«Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι περνάω το Σάββατο βράδυ μου στο ΑΧΕΠΑ γιατί έβγαζα βόλτα το σκυλάκι μου και μου επιτέθηκε ένας τεράστιος σκύλος και με δάγκωσε σε δύο σημεία στα πόδια», ανέφερε η ίδια στο βίντεο.



Μετά την επίθεση η Ιωάννα Τούνη επανήλθε και έγραψε: «Ξύπνησα και τα μηνύματά σας είναι άπειρα!!! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον… Είμαι μια χαρά, τα δαγκώματα δεν είναι βαθιά, παίρνω αντιβίωση και έκανα αντιτετανικό εμβόλιο. Ήταν πιο πολύ το σοκ γιατί ήμουν μόνη και κρατούσα το σκυλάκι μου αγκαλιά και ο άλλος ο σκύλος ήταν αδέσποτος – τεράστιος και μας επιτέθηκε χωρίς αιτία. Αυτά γιατί με ρωτάτε! Σας αγαπώ!».






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου