ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Η «πονηρή» πρόταση που δέχτηκε ο νικητής του Masterchef



Πολλά έχουν αλλάξει στη
ζωή του μετά τη νίκη του στο MasterChef. Ο Τιμολέων Διαμαντής μιλάει «Στη φωλιά των Κου Κου» για την καθημερινότητά του αλλά και τις σχέσεις του με το γυναικείο φύλο.


«Είμαι σε ένα ΚΤΕΛ Βόλο - Αθήνα, υπάρχει πάρα πολλή πληροφόρηση στο κεφάλι μου, ο κόσμος με αναγνωρίζει παντού, μου μιλάνε όλοι, έχω λίγο άγχος πώς θα προχωρήσω».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στην προσωπική του ζωή και τη σχέση του με τις γυναίκες τώρα που είναι αναγνωρίσιμος. Ο Τιμολέων Διαμαντής αποκαλύπτει μια… ξεκαρδιστική ανήθικη πρόταση που έχει δεχτεί:

«Δεν έχω βγει ακόμα με κοπέλα μετά το MasterChef. Μια γυναίκα μου έγραψε ότι θα γινόταν ποδολάγνος για πάρτη μου».

Δείτε το βίντεο:






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου