ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

athletics magazine: SHOOT 2x10 με ... την Ελένη Κουτσαλιάρη (εικόνες)






Αποτέλεσε «μήλο της έριδος» και όχι άδικα κυρίως, για τους προπονητές της Θεσσαλονίκης και τελικά συνεργάστηκε με τον Κώστα Χήτα. Ο λόγος για την Ελένη Κουτσαλιάρη, την πολλά υποσχόμενη άλτρια από τα Γρεβενά.
Μπορεί να είναι γεννημένη στα Τρίκαλα (27 Ιουνίου 1998), αλλά μεγάλωσε και πήγε σχολείο στα Γρεβενά και την «ανακάλυψε» ο Βαγγέλης Παπανίκος που ανέδειξε και τον κορυφαίο άλτη του μήκους, Μίλτο Τεντόγλου. Τι λέει όμως η ίδια για τα πρώτα της βήματα στον στίβο. «Η πρώτη μου επαφή με το στίβο ήταν στην Στ’ Δημοτικού, όπου στο μάθημα της Γυμναστικής και σε πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας ο γυμναστής μου κ. Βαγγέλης Παπανίκος αναζητούσε ταλέντα κάνοντας διάφορα τεστ. Έτσι με είδε και μου είπε να πάω στο ΔΑΚ Γρεβενών για προπόνηση. Πήγα αλλά δεν μου άρεσε, ωστόσο οι γονείς μου επέμεναν και τελικά ευτυχώς με έπεισαν να ασχοληθώ με το στίβο», λέει η νεαρή που με τον Βαγγέλη Παπανίκο κατάφερε να πιάσει και το όριο για την πρώτη της μεγάλη διοργάνωση, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παίδων- Κορασίδων το 2015. Φυσικά όπως αποκάλυψε και η ίδια τελικά οι γονείς της ήταν εκείνοι που την «έσπρωξαν» στον αθλητισμό και ειδικά στον στίβο.





Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας
Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας

«Η πρώτη μου προπονήτρια ήταν η κ. Άννα Σπανού. Οι γονείς μου με στήριξαν να κάνω στίβο και με στηρίζουν ακόμα καθημερινά. Η μητέρα μου, η Λίτσα είναι ο ψυχολόγος της οικογένειας και ο πατέρας μου ο Αλέκος ο αγχωμένος, ειδικά όταν αγωνίζομαι! Έχω και έναν αδελφό, μεγαλύτερο τον Σπύρο 22 ετών που σπουδάζει ηλεκτρολόγος μηχανικός». Πάντως, δεν ξεκίνησε από τον στίβο η 20χρονη πρωταθλήτρια, αφού τα πρώτα της βήματα τα έκανε στη Ρυθμική Γυμναστική και συγκεκριμένα από τη Β’ ως την Ε’ Δημοτικού Σχολείου και μετά άρχισε με τον στίβο. «Το πρώτο μου αγώνισμα ήταν το μήκος και το αγάπησα από την πρώτη μέρα που το δοκίμασα», τονίζει η μηκίστρια του ΓΣ Γρεβενών. Πέρσι έκλεισε τη σεζόν με καλύτερο άλμα στα 6,13μ. που σημείωσε στους Βαλκανικούς Αγώνες που είχαν διεξαχθεί στις 2 Ιουλίου στο Πιτέστι της Ρουμανίας. Φέτος ήδη έχει φθάσει στα 6,30μ., ένα μεγάλο άλμα που πέτυχε στις 4 Ιουλίου στο «γκραν πρι» στο Άργος Ορεστικό.


Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας
Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας

«Κάθε χρόνο θέλω να γίνομαι όλο και καλύτερη και να βελτιώνω τα λάθη μου. Οι φετινοί στόχοι που έχω θέσει με τον προπονητή μου Κώστα Χήτα είναι να σταθεροποιηθώ σε άλματα πάνω από τα 6,15 μέτρα και να κλείσει η χρονιά με ένα ατομικό ρεκόρ. Γενικά μου αρέσει να ανεβαίνω με σταθερά βήματα», λέει χαρακτηριστικά.


Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας
Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας

Εκτός όμως από τον πρωταθλητισμό η Ελένη Κουτσαλιάρη έχει και τις σπουδές της. Είναι φοιτήτρια στο ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης και στο δεύτερο έτος. «Με το καλό όταν πάρω το πτυχίο μου θέλω να κάνω μεταπτυχιακό στη διατροφή ή τη ψυχολογία των αθλητών». Πάντως, ένα δικό της «προφίλ» έχει κάνει… «Πλεονέκτημα στο χαρακτήρα μου θεωρώ ότι είμαι πεισματάρα. Δεν μου αρέσει να τα παρατάω όταν βάζω στόχους, έχω υπομονή και επιμονή προκειμένου να τους πετύχω. Μειονέκτημά μου θα έλεγα πως είναι ότι είμαι εγωίστρια και ξέρω ότι αυτό δεν με βοηθάει πάντα, επίσης, είμαι ευαίσθητη και ας προσπαθώ να μη το δείχνω». Πάντως, έχει και πρότυπο για να δημιουργήσει μια καλή πορεία. «Είναι η Κατερίνα Στεφανίδη, τη θαυμάζω για το ήθος τις αρχές της και όλη την αθλητική της πορεία». Και όπως όλοι οι νέοι ονειρεύεται, αλλά όπως συμβαίνει με τους περισσότερους αθλητές το όνειρο είναι η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η Ελένη Κουτσαλιάρη θα αγωνιστεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που διεξάγεται το Σαββατοκύριακο στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας. Θα ακολουθήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ23 στη Λάρισα, εκεί που πέρσι είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο. Το 2017 ήταν 3η στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα κλειστού Κ18 στην Κωνσταντινούπολη και 2η στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα ανοιχτού Κ18 στο Πιτέστι.


Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας
Ελένη Κουτσαλιάρη / φωτο Άγγελος Ζυμάρας

Καλύτερο…
  1. Φαγητό: Παστίτσιο (της μαμάς)
  2. Γλυκό: Pancakes
  3. Ταξίδι: Κολομβία
  4. Gadget: Κινητό
  5. Ταινία: Fast & Furious
  6. Ηθοποιός: Jason Statham
  7. Αθλητής: Ivana Spanovic
  8. Φίλος: Οι κολλητοί μου από Γρεβενά, Ολυμπία, Έλλη, Μιχάλης
  9. Αυτοκίνητο: VW Golf
  10. Ρούχο: Casual
Μεγαλύτερος-η-ο…






  1. Φόβος: Απώλεια αγαπημένων προσώπων
  2. Αντίπαλος: Ο εαυτός μου!
  3. Στιγμή: Όταν ανέβηκα στο βάθρο με την Ιβάνα Σπάνοβιτς φέτος στο μίτινγκ στην Καλλιθέα
  4. Διασκέδαση: Βόλτες στην παραλία για καφέ
  5. Χόμπι: Μουσική, φωτογραφία
  6. Έκπληξη: Το 6,19μ. το 2015
  7. Απογοήτευση: Οι τραυματισμοί
  8. Αγάπη: Η οικογένειά μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα
  9. Ανάμνηση: Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κ18 το 2015 στο Κάλι
  10. Όνειρο: Η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες
athleticsmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου