ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Ξόδεψε πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια σε πλαστικές για να μοιάσει στην Κιμ Καρντάσιαν



Η Τζένιφερ Παμπλόνα μεγάλωσε στο
Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Από μικρή ονειρευόταν να αποκτήσει ένα σώμα με καμπύλες. Ήταν το απωθημένο της καθώς στο σχολείο την κορόιδευαν για τη μικροκαμωμένη και χωρίς καμπύλες σιλουέτα της.

Στα 22 της έπιασε δουλειά ως μοντέλο στον οίκο Versace. Τότε έβγαινε με τον Σέλσο Σαντεμπάνες, που είχε γίνει ευρύτερα γνωστός ως η «ανθρώπινη κούκλα Κεν», ο οποίος την παρότρυνε να γίνει η «Βραζιλιάνα Μπάρμπι».

Αυτή ήταν και η τελευταία του επιθυμία λίγο πριν φύγει από τη ζωή από λευχαιμία.

Τότε ένα τηλεοπτικό σόου της έδωσε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει 9 επεμβάσεις αισθητικής μέσα σε μόλις 24 ώρες. Και δεν την άφησε να πάει χαμένη.


Τέσσερα χρόνια μετά, η νεαρή γυναίκα που μοιράζει το χρόνο της σε Καλιφόρνια και Ντουμπάι ακολουθώντας καριέρα στο τραγούδι, έχει αλλάξει σχεδόν κάθε σημείο του σώματός της.

Έχει υποβληθεί σε περισσότερες από 30 πλαστικές ξοδεύοντας πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια γιατί όπως λέει ήθελε να μοιάσει στη διάσημη τηλεπερσόνα, Κιμ Καρντάσιαν.

«Μετά από πολύ καιρό ότι ήμουν εθισμένη στις πλαστικές. Ήμουν σε βαριάς μορφής κατάθλιψη μετά το θάνατο του Σέλσο, που είναι και ο λόγος που έκανα τόσες επεμβάσεις. Υπέφερα πολύ μεγαλώνοντας εξαιτίας του εκφοβισμού και δεν μπορούσα να αποδεχθώ τον εαυτό μου. Τώρα, όμως, στα 26 μου επιτέλους αισθάνομαι πολύ καλά», αναφέρει στη DailyMail η Βραζιλιάνα η οποία μεταξύ άλλων έχει υποβληθεί σε 8 επεμβάσεις στα οπίσθια, 2 επεμβάσεις για αφαίρεση 8 πλευρών, 2 επεμβάσεις για αύξηση στήθους, 2 ρυνοπλαστικές, 2 λιποαναρροφήσεις και μια επέμβαση για ανόρθωση και ενίσχυση γλουτών-μηρών. Επιπλέον έχει κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπο και μπότοξ στα χείλη και στα μάγουλα.

«Τώρα ότι κι αν που όσο κι αν με κοροϊδέψουν δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατί έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση. Είμαι υπερήφανη για όλα. Η χειρουργική με έκανε αυτή που είμαι σήμερα. Ήταν δύσκολα, αλλά δείχνω νέα και όμορφη», προσθέτει.

«Κάθε κορίτσι θέλει να γίνει μια σέξι Καρντάσιαν και έτσι απέκτησα εμμονή με την Κιμ. Ήθελα να της μοιάσω και όσο ο κόσμος έβλεπε την ομοιότητά μου με την Κιμ, τόσο περισσότερες επεμβάσεις έκανα. Κάθε φορά που έκανα μια νέα επέμβαση αισθανόμουν χαρούμενη, όμορφη και είχα το συναίσθημα του να είσαι διάσημος. Μετά από όλες αυτές τις επεμβάσεις, όπου κι αν πάω οι άνθρωποι θέλουν να βγουν φωτογραφία μαζί μου γιατί πιστεύουν ότι μοιάζω πολύ στην Κιμ», σημειώνει.

«Πήρα επιτέλους αυτό που ήθελα. Ήθελα να γίνω διάσημη και αυτό μου το έδωσαν οι επεμβάσεις. Τώρα αισθάνομαι ότι μοιάζω με Καρντάσιαν, τα οπίσθιά του είναι πολύ μεγάλα και όπου πηγαίνω όλοι θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί μου. Λατρεύω τις Καρντάσιαν, γιατί μας δείχνουν πως αν θες κάτι πρέπει απλά να το κάνεις».


Αφού πέτυχε τον στόχο της, η Τζένιφερ αποφάσισε πλέον να σταματήσει τις πλαστικές επεμβάσεις. «Είμαι ευτυχισμένη με την εικόνα μου και δεν θέλω να καταστρέψω τον εαυτό μου με άλλη χειρουργική επέμβαση». Οξύμωρο, δε νομίζετε, για μια κοπέλα που έχει ξοδέψει 550.000 δολάρια σε πλαστικές;








newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου