ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Η εξομολόγηση της Νίκης Βίσση μέσα από το σπίτι της στο Μάτι



Σχεδόν 50 ημέρες έχουνε
περάσει από τη φονική πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική. Και η Νίκη Βίσση είναι μία από τους εκατοντάδες κατοίκους στο Μάτι, που είδαν το σπίτι τους να καίγεται ολοσχερώς από τη μανία της πύρινης λαίλαπας. Η αδελφή της Άννας Βίσση μιλά στην τηλεοπτική κάμερα για τις δραματικές ώρες που έζησε η ίδια και η οικογένειά της την 23η Ιουλίου και συγκινεί.


Η Βίσση έλειπε εκτός λεκανοπεδίου την ημέρα εκείνη και όπως εξομολογείται έζησε όλη την αγωνία από απόσταση, κάνοντας ακόμη πιο δύσκολη την κατάσταση. «Πήρα τον άντρα μου, μου λέει «Καιγόμαστε» και μου το κλείνει. Η φωτιά πέρασε τη Μαραθώνος σε λεπτά. Κάθε φορά που προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί τους, η φωτιά έφτανε όλο και πιο κάτω. Έμαθα ότι το σπίτι μου καίγεται από την κουμπάρα μου, η οποία άφησε κατά λάθος ανοιχτό το τηλέφωνο και φώναζε ότι καίγεται το σπίτι του Μπούφη. Δεν μπορείς να φανταστείς αυτή την αγωνία αν έφυγαν τα παιδιά, αν έφυγε ο άντρας μου. Ευτυχώς που πήγαν προς τη Νέα Μάκρη, έτσι σώθηκαν» αποκάλυψε στην κάμερα του «Happy Day» και στον Μιχάλη Πλεμμένο.


Και πρόσθεσε: «Ακόμα δε μπορώ να συνειδητοποιήσω τι έχει συμβεί. Ζω μια απώλεια, θρηνώ όλες αυτές τις αναμνήσεις όλων αυτών των ετών. Δε μπόρεσα να κρατήσω τίποτα, ούτε ένα βίντεο των παιδιών μου. Νιώθω ότι μου έχουν βιάσει την ψυχή. Τίποτα δεν μας έμεινε. Μου έχει μείνει ένα δωματιάκι, μια αποθήκη στον κήπο που την έχω φτιάξει λίγο για να μπορέσω να μείνω».






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου