ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Μπέττυ Μαγγίρα: Δεν είμαι «bitch»



Η Μπέττυ Μαγγίρα βρίσκεται
στο επίκεντρο για τη συμμετοχή της στο My Style Rocks.


«Πίστευα σε μένα. Δεν είχα άγχος. Η εκπομπή καλύπτει και μια πλευρά του εαυτού μου, εκείνη της αγάπης που έχω για τη μόδα» ανέφερε η Μπέττυ Μαγγίρα μιλώντας στο Secret των Παραπολιτικών.


Όπως λέει: «Νιώθω πολύ κουλ και ίσως να μην είχα δείξει αυτό το κομμάτι μου. Δεν γίνομαι ποτέ bitch γιατί απλά δεν είμαι. Θα πω κάτι με ωραίο τρόπο, θα το εξηγήσω και θεωρώ πως δεν έχω βγει ποτέ κακιά».

Στην ερώτηση τι είναι αυτό που την ενοχλεί στις διαγωνιζόμενες λέει: «Η αγένεια. Δεν προλαβαίνουμε να εκφράσουμε τη γνώμη μας και, όταν είναι αρνητική κριτική, έχουν έτοιμη την απάντηση».





newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου