ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Καταγγελία για παίκτρια του My Style Rocks ότι την ντύνει στυλίστας




«Φωτιές» άναψε στο
My Style Rocks o ισχυρισμός της Ναντίν Ανζάουι ότι η συμπαίκτριά της Ιωάννα Σιαμπάνη έχει προσωπικό στυλίστα που τη βοηθά να επιλέγει το ντύσιμό της στην εκπομπή, επικαλούμενη το γεγονός ότι πολλές επιλογές της δείχνουν «ξένες» πάνω της.

«Εγώ θεωρώ ότι η Ιωάννα έχει έναν stylist. Κάποιος της δίνει τα ρούχα, τη φτιάχνει», υποστήριξε η Ναντίν Ανζάουι, και εξήγησε: «Στη δουλειά μου, 20 χρόνια στη λιανική πώληση, έχουν περάσει πάρα πολλές πελάτισσες από μένα και καταλαβαίνεις ποιος έχει και ποιος δεν έχει στυλ, πότε το φτιάχνεις, πότε το κάνεις σαν image maker… Η Ιωάννα έχει πάρα πολλά looks που δεν έχουν καμία σχέση με την Ιωάννα. Και δεν πιστεύω ότι το μυαλό της μπορεί να φτάσει σε αυτή την ιδέα με το πουκάμισο. Πιστεύω πως έχει stylist. Έχει κάποιον. Είναι like a doll για μένα η Ιωάννα, έχει κάποιον που της φέρνει τα ρούχα και της λέει θα βάλεις αυτό κι αυτό κι αυτό σήμερα. Και πιστεύω ότι και τα ρούχα είναι ξένα πάνω της. Δε θέλω να είμαι κακιά, απλά λέω τη γνώμη μου».


Από την πλευρά της, η Ιωάννα Σιαμπάνη αρνήθηκε κατηγορηματικά τον ισχυρισμό αυτό, και μάλιστα ξέσπασε σε κλάματα την ώρα που έδινε την απάντησή της: «Είναι τραγικό αυτό το πράγμα, αλήθεια! Δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα, γιατί εγώ ξέρω μόνο πόσο προσπαθώ. Ειλικρινά, είμαι μόνη μου και ο μόνος λόγος που ζητάω βοήθεια από κάποιους φίλους μου είναι για να έρθουν να με πάρουν γιατί δεν μπορώ άλλο να κουβαλάω! Όσον αφορά στα ρούχα που λέει ότι είναι «ξένα» πάνω μου, είναι Ναντίν μου ξένα κάποια ρούχα πάνω μου γιατί είναι το μέγεθός μου τέτοιο και πάρα πολλές φορές κάθομαι και μεταποιώ και μόνη μου και με μοδίστρες ρούχα για να είναι σωστά πάνω μου».


Πάντως, οι εξηγήσεις της δεν έπεισαν την Ναντίν, που ξεκαθάρισε πως «υπάρχουν looks που δεν είναι εσύ, κάποιος τα είχε βάλει πάνω σου, αυτό είναι 100%».










newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου