ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

«Ναι, στα 19 ήμουν παρθένα»- Δείτε το βίντεο

Η εξομολόγηση ελληνίδας τραγουδίστριας στον «αέρα»
Μία απίστευτη ερώτηση έκανε στον αέρα των
«Καρντάσιανς», πριν χρόνια,  ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στην Ίνα Λαζοπούλου. 
Ο γνωστός παρουσιαστής την ρώτησε ευθέως: «Ισχύει ότι όταν πήγες στην Αμερική, 19 χρονών, ήσουν παρθένα;».

«Ναι. Που τα ξέρεις εσύ αυτά; Μη χειρότερα... Η μάνα μου στα είπε; Τα είπε η μάνα μου στη μάνα σου; Ήταν αλήθεια», ανέφερε η Ίνα Λαζοπούλου.

Στη συνέχεια η τραγουδίστρια είπε για την σεξουαλική της ζωή: «Η πρώτη μου ερωτική σχέση έγινε στην Αμερική. Αλλά αρκετά πιο μετά. Τι να κάνω; Χόρευα από το πρωί μέχρι το βράδυ, έτρεχα σε κάστινγκ, είχα δουλειές. Ήθελα να είμαι έτοιμη. Έπαιξε ρόλο και ο μπαμπάς. Τον είχα στο μυαλό μου, δεν ξέρω γιατί. Η σχέση πατέρα με κόρη είναι περίεργη. Ήμουν άνθρωπος που ήθελα να είμαι έτοιμη και να υπάρχει λόγος να κάνω κάτι. Όχι να το κάνω επειδή το έκαναν οι φίλες μου».





Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου