ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

«Δεν θα ήθελα να αναφερθείς ξανά στο όνομα μου»



Αν και ο Στέλιος Κουδουνάρης είναι από
τους αυστηρούς κριτές του My Style Rocks, δεν συνηθίζει να γίνεται τόσο έξαλλος με τις παίκτριες. Ωστόσο, η Τζίνα Δημητρακοπούλου κατάφερε με ένα σχόλιο της να τον κάνει έξω φρενών. Αφορμή στάθηκε ένας βαθμός που έβαλε η Ναντίν κι έκανε τον Κουδουνάρη να ζητήσει από τις παίκτριες να συμμορφωθούν γιατί αδικούν τον εαυτό τους, όταν βάζουν υηψηλή βαθμολογία σε συμπαίκτριες τους, παρόλο που δεν τους αρέσει το λουκ.

Τότε, η Τζίνα Δημητρακοπούλου σχολίασε πως και ο ίδιος ο κριτής το έχει κάνει, να βάζει δηλαδή βαθμό μεγαλύτερο από την κριτική που είχε κάνει. Όταν ο Κουδουνάρης τής ζήτησε να πει ένα παράδειγμα, εκείνη αδυνατούσε να φέρει κάποιο στο μυαλό της.


Οι τόνοι ανέβηκαν και ο Στέλιος Κουδουνάρης, φανερά εκνευρισμένος, ζήτησε από την παίκτρια να μην αναφερθεί ξανά στο όνομά του.

«Θα πρέπει να θυμηθείς, για να σου απαντήσω. Γιατί σε αυτό το θεωρητικό, εγώ δε μπορώ να απαντήσω. Μπορώ να σου πω ο, τι θέλω. Μου φαίνεται λίγο περίεργο όλο αυτό που λες. Με κατηγορείς για κάτι, για κάτι συγκεκριμένο. Σου ζητώ ποιο είναι αυτό και δεν μου λες. Αφήνεις στον αέρα να αιωρείται ότι δεν είμαι αντικειμενικός. Αν δεν έχεις κάτι συγκεκριμένο, δεν θα ήθελα να ξαναπάρεις το λόγο. Δεν θα ήθελα να ξαναναφερθείς ποτέ στο όνομα μου και να κρίνεις τη βαθμολογία μου και την κρίση μου χωρίς στοιχεία. Ή θα μιλάς ή δεν θα μιλάς. Αφήνεις μια προσβολή στον αέρα διότι θίγεις την αντικειμενικότητα, την υπόσταση μου, την προσωπικότητα μου και το ότι είμαι δίκαιος απέναντι σας και δεν μου λες σε τι, για να μην στεναχωρηθεί μια συμπαίκτρια σου. Δεν σου το επιτρέπω. Δεν σου επιτρέπω να μιλάς για εμένα και να μου λες τέτοια πράγματα, ότι δεν είμαι δίκαιος και αντικειμενικός. Είναι σαν να μου λες ότι δεν αντιστοιχούν οι βαθμοί με αυτά που λέω και δεν μου λες σε τι. Έχω θυμώσει πάρα πολύ και δεν σου επιτρέπω να το κάνεις. Ή θα πεις σε τι αναφέρεσαι ή δεν θα ξαναμιλήσεις ποτέ για εμένα», της είπε φανερά εκνευρισμένος.



newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου