ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Τάκης Σιόβας: ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ..ΜΟΥ



Σαν την αποψινη βραδυα, ξεκινουσαμε τα καλαντα μετα τα μεσανυχτα.
Εγω αποψε,θα σας ψαλλω τα καλαντα οπως τα
τραγουδουσα στην πολυ μικρη μου ηλικια.
Ηξερα απεξω το [κολιαντρα Μπαμπομ ,κολιαντρα]και στην γειτονια μου,,ζητουσαν απο εμενα να τους ελεγα την αποστροφη
[...Μπαμπομ .δος μου την θυγατερα σ και
η αποκριση της Μπαμποσ=και τι την θελεις γαιδαρε την θκια μ την θυγατερα




και η αποκριση η θκια μ=να την τσιμπω να την φιλω,να με ζεσταιν το βραδυ]
και μετα το ασμα αυτο οι [εισπραξεις] πλουσιες και εις δπλουν ητοι=κουλουρες,καστανα,.καρυδια,απο κανενα [φονταν] η κουραμπιε,αμα ελαχε και κανενα ξυλοκερατο και καμια φορα μπερδευονταν και καμια δεκαριτσα.Και τελιωναμε μετο
και του χρον,Μπαμπο μ και του Χρον.
Κι ομως τα προσμεναμε με τοση αγωνια και εισπρατταμε αλλη τοση μεγαλη Χαρα και Αγαπη..
Ετσι λοιπον κι εγω αποψε υστερα απο παρα πολλα χρονια,με αξιωνει η Παναγια,,να τα ψαλλω,μετα της 12 η ωρα στους πολλους διαδικτυακους φιλους.Το κανω με πολυ Αγαπη,πολλες εγκαρδιες ευχες και πολυ νοσταλγια.
Και του χρονου φιλοι μου και φιλες μου,Χρονια πολλα.
[τις εισπραξεις μου τις χρωστατε.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου