ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

«Το παιδί μου δεν με αναγνώρισε στην αρχή, θύμωσα με τον εαυτό μου»



Η Εβελίνα Σκίτσκο, έφτασε
μέχρι τον τελικό και πολλοί θεωρούσαν φαβορί για τη νίκη, αλλά τελικά νικήτρια αναδείχθηκε η Ειρήνη Καζαριάν.


Η πρώην διαγωνιζόμενη του Greece's Next Top Model είχε εκφράσει πολλές φορές μέσα στο παιχνίδι πως της λείπει η μικρή της που θα γίνει ενός έτους σε λίγο καιρό.

Καλεσμένη στη «Φωλιά των Κου Κου» εξομολογήθηκε πως θύμωσε με τον εαυτό της καθώς το παιδάκι της που είχε να τη δει τόσο καιρό στην αρχή δεν την αναγνώρισε.


«Το παιδάκι μου είναι πάρα πολύ καλά. Έχει μεγαλώσει πολύ. Έχω πάθει σοκ. Εντάξει, είμαστε μαζί τώρα. Δεν έκλαψα όταν την πρωτοείδα μετά από τόσο καιρό, αυτό είναι το περίεργο. Δεν το περίμενα ούτε εγώ. Επειδή δεν με αναγνώρισε στην αρχή, θύμωσα με τον εαυτό μου. Ήθελα λίγες ημέρες μέχρι να τα βρω με τον εαυτό μου. Αλλά μετά με κατάλαβε από την πρώτη ώρα που την αγκάλιασα και με αισθάνθηκε κι εκεί εντάξει ήμουν λίγο καλύτερα. Αλλά ήμουν κλεισμένη δύο εβδομάδες. Δεν επικοινωνούσα με κανέναν. Ήμουν μόνο σπίτι μαζί της. Δεν ήθελα να δω κανέναν άλλο», ανέφερε η Εβελίνα Σκίτσκο.









newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου