ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2021

Ανέκδοτο: Ο άτυχος Bιομήχανος!!!



Ένας βιομήχανος που πήγε ταξίδι στο εξωτερικό, παίρνει τηλέφωνο σπίτι του.

- Τι γίνεται ρε Μάκη στο σπίτι;
- Τίποτα σπουδαίο κύριε. Αααα! ξέχασα..
Πέθανε ο σκύλος σας!
- Τι; Ο σκύλος μου; Και πώς έγινε αυτό;
- Τον πάτησαν τα άλογα.
- Τι; Μα τι γύρευαν τα άλογα έξω από το στάβλο;
- Ε, ο στάβλος είχε πάρει φωτιά, να μην βγουν τα άλογα;
- Τι; Ο στάβλος πήρε φωτιά; Μα πώς έγινε αυτό;
- Εδώ πήρε όλο το σπίτι φωτιά, να μην πάρει ο στάβλος;
- Τι; Το σπίτι μου πήρε φωτιά; Μα πώς έγινε αυτό;
- Να, βλέπετε πήρε το εργοστάσιό σας δίπλα φωτιά. Και ξέρετε τώρα πόσο εύκολα μεταδίδεται.
- Τι; Μα πώς πήρε φωτιά;
- Από τα κεριά!
- Ποια κεριά; Εγώ ποτέ δεν είχα κεριά!
- Μα, από την κηδεία της γυναίκας σας, κύριε.
- Τι; Η αγαπημένη μου γυναικούλα; Μόνο 35 χρονών ήτανε. Πώς πέθανε;
- Δεν άντεξε το σοκ η καημένη...
- Ποιο σοκ;


- Μα, του θανάτου του γιου σας φυσικά.
- Τι; Του θανάτου του γιου μου; Του αγαπημένου μου γιου; Μα πώς έγινε αυτό;
- Να, τον πάτησε ένα αυτοκίνητο όπως έτρεχε...
- Ένα αμάξι; Και γιατί έτρεχε;
- Για να βγει από το εξοχικό σας που γκρεμιζόταν, λόγω του μεγάλου σεισμού.
- Αχ! Κανένα θετικό νέο δεν έχεις να μου πεις.
- Θετικό; Δύσκολα πράγματα ζητάτε κύριε. Α! ναι. Θυμάστε κάτι εξετάσεις για AIDS που είχατε κάνει πριν φύγετε;
- Ναι, τι έγινε;
- Βγήκαν θετικές ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου