ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

Ελληνας ηθοποιός εξομολογείται δημόσια: «Έχω διαπράξει μοιχεία»




"Ουσιαστικά, η μοιχεία είναι ένας τρόπος για να χωρίσεις"...
Δείτε ποιος το είπε..

Ο Γιώργος Χρανιώτης πρωταγωνιστεί φέτος στη γαλλική φάρσα «Πουλιά στον αέρα» και υποδύεται έναν νάρκισσο εραστή, αστό με πολλά λεφτά, που μπλέκει σε ατελείωτες ερωτοδουλειές. Το έργο εστιάζει στη «γλυκιά» αμαρτία της μοιχείας και την παραδειγματική τιμωρία της. Ο Γιώργος Χρανιώτης εξομολογείται για την απιστία στη Secret των Παραπολιτικών και την Μαριάνθη Κούνια:





Γιώργος Χρανιώτης
«Επειδή είμαι ένας από τους ανθρώπους που έχουν διαπράξει μοιχεία σε σχέση, πιστεύω πως είναι κάτι ανθρώπινο και μπορεί να συμβεί. Από την άλλη πιστεύω πως είναι ένας εύκολος τρόπος να ενδώσεις σε ένα ψέμα. Το πρόβλημα της μοιχείας είναι το ότι αναγκάζεσαι να πεις ψέματα στη σύντροφό σου. Και αυτό εμένα δεν μου αρέσει καθόλου. Ηθικολογικά ή θρησκευτικά δεν με απασχολεί το θέμα. Δεν θεωρώ ότι είμαι εγκληματίας αν μοιχεύσω, ούτε ότι θα καώ στην κόλαση. Ουσιαστικά, η μοιχεία είναι ένας τρόπος για να χωρίσεις».

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου