ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

«Το σεξ εκτός γάμου με κάνει καλύτερη μητέρα, είμαι ευτυχισμένη» -Η εξομολόγηση μιας δασκάλας (εικόνες)







Μια δασκάλα
pilates που έχει έναν ανοιχτό γάμο ισχυρίζεται ότι κάνοντας σεξ με ξένους γίνεται καλύτερη μητέρα -και ότι δεν θα σταμάταγε να το κάνει ακόμα κι αν της το ζητούσαν τα παιδιά της.

Η Γκρέισι και ο σύζυγός της Οζ ανήκουν σε μια ιδιότυπη «μη μονογαμική» κοινότητα, τα μέλη της οποίας κάνουν εξωσυζυγικό σεξ εν γνώσει των συντρόφων τους.
Η 48χρονη Γκρέισι, που έχει δύο παιδιά, επιμένει ότι έτσι όχι μόνο ενδυναμώνει τη σχέση της με τον άντρα της, αλλά και ότι γίνεται καλύτερη μητέρα, επειδή το να κάνει σεξ εκτός γάμου τής δίνει «περισσότερη ενέργεια».


«Το να κάνω σεξ εκτός γάμου με κάνει μια υπέροχη μητέρα. Οτιδήποτε με κάνει ευτυχισμένη και μου δίνει ενέργεια με κάνει καλύτερη μητέρα. Αν τα παιδιά μου μού ζητούσαν να το σταματήσω, δεν θα το έκανα. Δεν μπορώ να σταματήσω να είμαι αυτό που είμαι, δεν μπορώ να σταματήσω να ζω με τον τρόπο που με εκφράζει», λέει η ίδια.
Και συμπληρώνει: «Η οικογενειακή ζωή μπορεί να γίνει πολύ βαρετή και χρειάζομαι κάτι το ξεχωριστό ως ενήλικας. Το μειονέκτημα της μονογαμίας είναι η μονοτονία». 
Η Γκρέισι «άνοιξε» τον γάμο της με τον πρώτο της σύζυγο, Χανκ, πριν από έξι χρόνια, όταν το ζευγάρι κάλεσε τον Οζ και τα δυο του παιδιά να μείνουν μαζί τους και με τα δικά τους παιδιά, ηλικίας 16 και 11 ετών.
Η σύντροφος του Χανκ, Βάλερι, επίσης μετακόμισε στο σπίτι της Γκρέισι και του Χανκ.
Αρχικά, η Γκρέισι έκανε σεξ τόσο με τον Χανκ όσο και με τον Οζ, και οι τέσσερις ενήλικες έμειναν με τα παιδιά τους μαζί επί τέσσερα χρόνια.

Ωστόσο, σταδιακά η Γκρέισι ήρθε πιο κοντά με τον Οζ και ο Χανκ με τη Βάλερι. Ετσι, τα ζευγάρια... αντάλλαξαν παρτενέρ και ακολούθησαν χωριστούς δρόμους.


Πλέον, η Γκρέισι και ο Οζ είναι παντρεμένοι και εξακολουθούν να κάνουν σεξ με άλλα μέλη της μη μονογαμικής κοινότητας, που βρίσκεται στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, παραμένοντας ωστόσο αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον.
Και επιλέγοντας να μην κρύβεται από τα παιδιά της όσον αφορά τις σεξουαλικές προτιμήσεις της, η Γκρέισι μιλά ανοιχτά γι' αυτό.
Η 48χρονη πιστεύει ότι η σεξουαλική ελευθερία της κάνει την οικογένειά της πιο ευτυχισμένη. Μάλιστα, λέει ότι θα στήριζε τη μεγάλη κόρη της, 16 ετών σήμερα, εάν αποφάσιζε να ακολουθήσει τα... χνάρια της.
«Αναμφισβήτητα αυτό (σ.σ.: το να κάνω σεξ εκτός γάμου) με έχει κάνει καλύτερο γονιό και καλύτερη σύζυγο. Με έχει κάνει πιο ευτυχισμένη», παραδέχεται η Γκρέισι. «Και νομίζω πως αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που η κόρη μου και ο γιος μου είναι τόσο πολύ δεμένοι μαζί μου: ξέρουν ότι είμαι ευτυχισμένη και δεν χρειάζεται να ανησυχούν για μένα. Τώρα έχω περισσότερη ενέργεια για να δώσω στα παιδιά μου».
Η Γκρέισι επιμένει, επίσης, πως είναι πολυγαμία που κρατά «φρέσκο και συναρπαστικό» τον γάμο της με τον 41χρονο Οζ.
«Γνωρίζοντας πως ο σύζυγός σου είναι μια ξεχωριστή σεξουαλική οντότητα, αυτός είναι ένας σπουδαίος τρόπος να κρατήσεις ζωντανή τη σχέση σου», λέει.
Πάντως, παραδέχεται ότι ζηλεύει τον Οζ όταν κάνει σεξ με άλλες γυναίκες -αλλά λέει ότι αυτό το «χρησιμοποιεί» ως κίνητρο για να κάνει τη σεξουαλική τους ζωή ακόμα καλύτερη.
«Ζηλεύω πάρα πολύ όταν ο Οζ συναντιέται με άλλες γυναίκες. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα -φυσικά και ζηλεύω», τονίζει.

Οσο για το τι λένε τα παιδιά της Γκρέισι; «Ημουν 11 ετών όταν οι γονείς μου με κάθισαν κάτω και μου είπαν ότι θα αρχίσουν να έχουν "σπέσιαλ φίλους". 
Κατάλαβα ότι αυτοί οι "σπέσιαλ φίλοι" θα ήταν κάτι παραπάνω και τρόμαξα. Μου πήρε κάμποσο διάστημα να το συνηθίσω, αλλά τώρα πια θεωρώ ότι το να είναι πολυγαμική την κάνει καλύτερη μητέρα, επειδή είναι ευτυχισμένη», λέει η Ταλούζα, η 16χρονη κόρη τής Γκρέισι.
Η Γκρέισι έχει γράψει ένα βιβιλίο για τον τρόπο ζωής της, είναι ενεργή γυμνάστρια pilates και έχει προσωπικό blog (απ' όπου και οι φωτογραφίες).


iefimerida.gr



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου