ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Αυτή η γυναίκα θέλει να το.. κάνει όλη μέρα, κάθε μέρα (photos)




Έχει κάνει
σεξ με περισσότερους από 300 ανθρώπους ενώ έχει τουλάχιστον 20 οργασμούς την ημέρα. Ο λόγος για την..
Νέσα, η οποία κατάγεται από το Νόρφολκ και μίλησε στην εφημερίδα The Sun για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει.



«Οι παλάμες μου ιδρώνουν, νευριάζω και χρειάζομαι να φθάσω στην σεξουαλική κορύφωση τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα. Στα 19 μου άρχισα να ζητώ μανιωδώς το σεξ και το έκανα με οποιονδήποτε μπορούσα» τόνισε αρχικά η Νέσα, ενώ συνέχισε λέγοντας:

«Αν δεν κάνω σεξ τότε γράφω γι αυτό και στη συνέχεια το διαβάζω μόνη μου ή σε φίλους που δεν έχουν τόσο πολύ αυτοπεποίθηση στην κρεβατοκάμαρα όπως εγώ» τόνισε στη Νέσα στη Sun.







«Ελπίζω οι άνθρωποι που νομίζουν ότι η νυμφομανία είναι ασθένεια να κοιτάξουν εμένα που είμαι απόλυτα υγιής. Δεν μπορώ να αλλάξω αυτό που είμαι και να συμπεριφερθώ σαν κάποια άλλη» κατέληξε.


newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου