ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Survivor 3: Αποχώρησε η.. (video)



Αποχώρησε από το Survivor η
Ιουλιέτα Κίτρινου καθώς πήρε τις λιγότερες θετικές ψήφους από το τηλεοπτικό κοινό.

«Νιώθω περίεργα. Από τη μία είμαι πολύ χαρούμενη που θα γυρίσω πίσω στην οικογένειά μου. Έχω σε λίγες μέρες τα γενέθλιά μου και θέλω να είμαι στην Ελλάδα με τους δικούς μου. Είναι περίεργο γιατί πραγματικά έχω δεθεί με τα παιδιά. Είμαι πάρα πολύ τυχερή που το έζησα αυτό, έστω και για λίγο. Να ευχηθώ στην ομάδα μου νίκες μόνο και αγάπη μεταξύ των παικτών», είπε μεταξύ άλλων η Ιουλιέτα.







 iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου