ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Μπεκατώρου: Πέρασε καιρός για να ξεπεράσω τον θάνατο του μπαμπά μου



Η Μαρία Μπεκατώρου με ευχάριστη διάθεση, μπρίο και νάζι, μίλησε για όλα στην
εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Αναφέρθηκε στην μεγάλη επιτυχία του «Your Face Sounds Familiar» και αποκάλυψε πως ο πολυαγαπημένος της σύζυγος, Αντώνης, τη συνοδεύει σε κάθε γύρισμα, την εμψυχώνει και της δίνει δύναμη.

Έχοντας βρει πλέον τα πατήματα και τις προτεραιότητες της στη ζωή, δηλώνει ευτυχισμένη και εξήγησε πως με το σύζυγο της δεν έχει τσακωθεί ποτέ εδώ και 20 χρόνια που είναι μαζί.

Στη συνέχεια, η παρουσιάστρια του «Still Standing» αποκάλυψε τον τρόπο που η ίδια αντιμετωπίζει πλέον τους ανθρώπους γύρω της. «Έβαλα κάποια πράγματα της ζωής μου σε μία σωστή και λογική σειρά. Μόνη μου το έκανα αυτό, δεν άκουσα τι μου λέει ο ένας και ο άλλος. Κατάλαβα ποιες είναι οι προτεραιότητες και ειλικρινά νιώθω αυτή τη στιγμή κι εγώ τον δρόμο μου με φως», αποκάλυψε η ίδια.





«Προσωπικά υπήρχαν πράγματα που με μπέρδευαν. Πέρασε καιρός για να συνέλθω από τον θάνατο του μπαμπά μου. Μπορεί να έφυγε το ’13 αλλά μετά σου έρχονται και όλα. Είχα κάτι, υπήρχε. Νιώθω σαν να έχω φτιάξει και τη σχέση μου με τον μπαμπά μου εκεί που είναι. Και σε προσωπικό επίπεδο κατάλαβα κάποια πράγματα. Έβγαλα κάποιες εμμονές από τη ζωή μου. Επίσης, επειδή έπαθα και έμαθα. Τελικά, τον τελευταίο χρόνο, νιώθω πως έχω ωριμάσει όπως πρέπει. Δυνατή -δε θέλω να σε απογοητεύσω- δεν θα νιώσω ποτέ!» τόνισε.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου