ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Όσες φορές και να με απογοητεύσεις εγώ πάντα θα βλέπω την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου..

Γράφει η Στέλλα Σαλέπη



Ο άνθρωπος.. Η λέξη “άνθρωπος” είναι σύνθετη από: ἄνω + θρώσκω
(«αναπηδώ») + ὄπωπα (αρχαϊκός παρακείμενος του ὁρῶ «βλέπω»), βάσει της οποίας ο άνθρωπος είναι το ον που κοιτάζει και κινείται προς τα εμπρός, άρα είναι γεμάτος αισιοδοξία και στόχους.

Εσύ; Είσαι αυτό το ον ή έχεις ταλέντο στο να πληγώνεις ανθρώπους;
Να τους απογοητεύεις και να εξαφανίζεσαι.
Ξέρεις εγώ πολλές φορές σου επέτρεψα να μπεις στη ζωή μου.
Ακόμα και όταν έφευγες, είχα χίλιους λόγους να σε περιμένω.
Και πίστεψε με οι φορές που έφευγες ήταν πολλές.. Παραδόξως οι χίλιοι λόγοι μου επικεντρωνόταν στην θετική πλευρά του χαρακτήρα σου.




Ήμουν σίγουρη πως προτιμούσες να φοράς τη μάσκα.. Τη μάσκα που σε προστατεύει από τους ανθρώπους.. Για εμένα ήσουν όμως ο άνθρωπός μου.
Ο άνθρωπος που πόνταρα όλους μου τους στόχους. Ο άνθρωπος που ήθελα να έχω στην καθημερινότητα μου παρά την απογοήτευση που μου προκάλεσες, ξανά και ξανά.
Ξέρεις, πολλοί άνθρωποι σε απογοητεύουν καθημερινά. Ωστόσο, η ζωή σου δεν γεμίζει χωρίς ανθρώπους, χωρίς συναισθήματα. Να μάθεις τη συγχώρεση.. Και την απογοήτευση.. Συναισθήματα δεν είναι και αυτά;
Μα εγώ προτιμούσα εσένα. Όχι τους άλλους ανθρώπους.
Πίστευα σε αυτούς τους χίλιους λόγους γιατί ήμουν σίγουρη πως τους άξιζες.
Ήμουν σίγουρη ότι σε εμένα έδειξες την χειρότερη εκδοχή του εαυτού σου γιατί αυτό ήταν το μοναδικό σου όπλο για να με απομακρύνεις. Ωστόσο, το θέμα δεν είναι τι κοιτάς, αλλά τι βλέπεις. Εσύ; Τα βλέπεις αυτά που βλέπω εγώ σε εσένα; Ή πάλι εθελοτυφλείς;
Αγαπάς άραγε τον εαυτό σου όσο εγώ; Και αν ναι, πίστεψε τότε, πως όσες φορές και να με απογοητεύσεις εγώ πάντα θα βλέπω την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

loveletters.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου