ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Μαρινάκης: Ο Παππάς μού ζήτησε το 2016 να δανείσω τον Καλογρίτσα για να πληρώσει την τηλεοπτική άδεια



Να δανείσει τον Χρήστο Καλογρίτσα για να μπορέσει να πάρει τηλεοπτική άδεια ζήτησε το 2016 ο Νίκος Παππάς από τον Βαγγέλη Μαρινάκη,
όπως αποκάλυψε ο τελευταίος.

Μιλώντας στον ρ/σ Real FM και τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο Βαγγέλης Μαρινάκης αποκάλυψε ότι τον Σεπτέμβριο του 2016, όταν είχε ολοκληρωθεί η πλειοδοσία για τις τηλεοπτικές άδειες, ο Νίκος Παππάς ζήτησε, μεταφέροντας και την επιθυμία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, να δανείσει στον Χρήστο Καλογρίτσα το ποσό των 20,5 εκατ. ευρώ για να πληρώσει την προκαταβολή για την άδεια που είχε αποκτήσει στον γνωστό διαγωνισμό.

«Τότε», είπε ο κ. Μαρινάκης, «τα χρήματά μου ήταν καθαρά και δεν είχαν πρόβλημα, αργότερα έγιναν βρώμικα», πρόσθεσε.





Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αποκάλυψε ότι τον επισκέφθηκε στο γραφείο του ο Καλογρίτσας, μετά από μεσολάβηση του Νίκου Παππά, για να ζητήσει το δάνειο των 20,5 εκατ. ευρώ, αλλά δεν το έδωσε για τους δικούς του λόγους.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μαρινάκης είπε: «Μια ημέρα πριν καταθέσουμε την δόση μου μετέφερε την επιθυμία του "μεγάλου", όπως είπε για τον πρωθυπουργό, να πληρώσουμε το ποσό της πρώτης δόσης 26,3 εκατ. ευρώ που μας αναλογούσε. Αν και το τοπίο ήταν θολό για την επιστροφή των χρημάτων, εμείς πληρώσαμε και μας ευχαρίστησαν. Τα χρήματα αυτά ήταν πεντακάθαρα, γιατί είχαν ελεγχθεί εξονυχιστικά και όλο το τίμημα και δεν υπήρχε καμία υπόνοια για μαύρο χρήμα όπως λέει σήμερα ο κ. Παππάς που τότε χαρακτήριζε αψεγάδιαστο τον φάκελο. Μου ζήτησαν τότε και μια άλλη χάρη, ο κ. Παππάς, που αποτελούσε αίτημα του πρωθυπουργού, όπως μου έλεγε. Να συναντήσω τον κ. Καλογρίτσα, ο οποίος και πράγματι ήρθε στο γραφείο μου και μου ζήτησε να του καταβάλω υπό μορφή δανεισμού το ποσό της πέμπτης δόσης των 20,2 εκατ. ευρώ για να πληρώσει την πρώτη δόση. Για να τον βοηθήσω για να έχουν ένα κανάλι. Επειδή είχα επισκεφθεί τον κ. Παππά στο γραφείο του, υπάρχουν δελτία τύπου επ αυτού, ήταν κάτι που μου το ζήτησαν. Εξήγησα στον κ. Καλογρίτσα ότι είχα όλη την καλή διάθεση αλλά δεν μπορούσα να το πράξω, βλέπετε ότι δεν ήταν μόνο ευχαριστημένοι με τα χρήματα του Μαρινάκη αλλά ήθελαν και να δώσει χρήματα στον Καλογρίτσα για το κανάλι που χτιζόταν μέσα στο Μαξίμου».

Συνεχίζοντας ο Βαγγέλης Μαρινάκης επανέλαβε: «Τα εκατομμύρια του Μαρινάκη στο τέλος του 2016 ήταν πεντακάθαρα, τους βοηθούσαν να νομιμοποιήσουν τον διαγωνισμό και σας είπα ότι μου ζήτησαν, υπό την μορφή δανεισμού, να βοηθήσουμε τον κύριο Καλογρίτσα να πληρώσει τη δόση και να αποκτήσει κανάλι».

Εξηγώντας τι ακολούθησε είπε «τι έγινε μετά από αυτό; Όταν συζητούσαμε για τον ΔΟΛ, δεν δέχτηκα να βάλω διευθυντές που ήταν της αρεσκείας του ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχω συνηθίσει να μην είμαι ούτε μπροστινός, ούτε φερέφωνο, είμαι πάντα εγώ. Δεν θα έβαζα ποτέ ανθρώπους που μου υπέδειξαν, δεν θα γίνω ποτέ ούτε Ιβάν Σαββίδης, ούτε μπροστινός, ούτε λαγός. Δεν κατηγορώ κανέναν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του».

«Τόσο καιρό έκανα υπομονή, αλλά τώρα νομίζω ότι είναι ευκαιρία να μάθει ο κόσμος την αλήθεια» υπογράμμισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Ερωτηθείς για τη στάση του ίδιου το 2016 ο κ. Μαρινάκης είπε ότι «το 2016 προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τις άδειες. Τον θεωρούσα δίκαιο γιατί πίστευα ότι οι καναλάρχες θα έπρεπε να πληρώνουν για τις συχνότητες που κατέχουν. Εγώ στήριζα την διαδικασία γιατί τη θεωρούσα δίκαια. Είχαμε τότε μια άριστη σχέση με τον κ. Παππά αλλά και με τον κ. Τσίπρα αφού ό,τι έκανε ο κ. Παππάς και του βγάζω το καπέλο, ενημέρωνε τον πρωθυπουργό. Αν έπρεπε να δώσει μια απάντηση απευθυνόταν στον πρωθυπουργό και αυτό το εκτιμώ».

Τι είπε ο Μαρινάκης για τον Μανώλη Πετσίτη
 Ο Πετσίτης ήλθε να βγάλει σέλφι μαζί μου σε μια εκδήλωση του Ολυμπιακού. Ένας γραφικός τύπος που τη μία έκανε ότι παίρνει τηλέφωνο τον κ. Παππά και μετά ότι μιλάει με τον κ. Τσίπρα.

Από σερβιτόρος κατάφερε να βγάλει λεφτά υπογράφοντας συμβάσεις με επιχειρηματίες, για να τους βοηθήσει ως μεσάζοντας του Μαξίμου. Έμπαινε στην ΔΕΣΠΑ και εισέπρατε χρήματα. Πρέπει να μας απαντήσουν για αυτά τα χρήματα.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου