ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Δήλωση υποψηφιότητας Ιωάννη Παπανικολάου με τον Συνδυασμό "ΓΡΕΒΕΝΑ - ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ - ΕΝΕΡΓΑ" του Γιώργου Δασταμάνη

Φίλες και φίλοι μου,
Με αγάπη και αίσθηση ευθύνης για προσφορά στον τόπο μας, συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις
εκλογές για το Δήμο Γρεβενών με τον συνδυασμό «Γρεβενά Συμμετέχω Ενεργά» και υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Γιώργο Δασταμάνη.

Μέλημα μου είναι η επίλυση όλων των προβλημάτων παρά τις δυσκολίες που μπορούν να εμφανιστούν. Ζητώ από τους συμπολίτες μου να με τιμήσετε στις δημοτικές εκλογές, ώστε ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος να προσφέρω με τις δυνάμεις μου στη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής.



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα στην πόλη των Γρεβενών το 1973.

Γονείς μου είναι ο Παπανικολάου Αλέξιος (Αλέκος) από τα Γρεβενά και η Ευαγγελία Αβραμίδου από την Άνοιξη Γρεβενών. 

Αποφοίτησα από το Τεχνικό Λύκειο με την ιδιότητα του Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη το 1991.

Από το 1991 έως το 1993 εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις.

Από το 1993 έως το 2003 ασχολήθηκα με ηλεκτρολογικά έργα καθώς και με το κατάστημα ηλεκτρικών ειδών που διατηρούσε η οικογένεια μου. Επίσης από το 2001 έως και το 2004 παράλληλα με τις υπόλοιπες δραστηριότητες διατηρούσα και κατάστημα Καφέ στον Πεζόδρομο της Πόλης των Γρεβενών.

Το 2003 διορίστηκα  μετά από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως Ηλεκτρολόγος στο  Γενικό Νοσοκομείο Γρεβενών.

Έχω διατελέσει Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων του Νοσοκομείου Γρεβενών και Δεσκάτης.

Είμαι παντρεμένος με την Αγλαΐα Γκατζούλη η οποία εργάζεται στον ιδιωτικό  τομέα ως εκπαιδευτικός (Φιλόλογος).

Γονείς της είναι ο Γκατζούλης Γεώργιος με καταγωγή από την Αλατόπετρα  και η Ειρήνη Χατζή με καταγωγή από τον Έλατο.

Έχω μια κόρη η οποία είναι μαθήτρια της τρίτης Δημοτικού.

Από το 2018 φοιτώ στο ΤΕΙ Κοζάνης  στο τμήμα Μηχανολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου