ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Πηνελόπη Πλάκα: Όσα είπε για την καταγωγή και τη σχέση της με το φαγητό



Η Πηνελόπη Πλάκα παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Espresso και
μίληστε για τη συμμετοχή της στη σειρά του ΑΝΤ1, “Πέτα τη φριτέζα”.
Στη σειρά υποδύεται μια σεφ και με αφορμή αυτό, μίλησε για τη δική της σχέση με τη κουζίνα: “Με τον ρόλο μου έχω πολλά κοινά, γιατί και εγώ, όπως και η ηρωίδα μου η Φωτεινή, μαγειρεύω πολύ καλά. Το φαγητό είναι γνώση, φαντασία και απαιτεί εξυπνάδα. Εκείνη που με έμαθε να μαγειρεύω από έξι ετών είναι η γιαγιά μου, η οποία ήταν φοβερή μαγείρισσα με ρίζες από την Κωνσταντινούπολη. Η γιαγιά μου την αγάπη της για τα παιδιά και τα εγγόνια της την έδειχνε μέσα από τις νοστιμιές που ετοίμαζε. Τι να σας πω; Για εμένα η γιαγιά μου και ο παππούς μου, επειδή ζούσα μαζί τους, ήταν οι δεύτεροι γονείς μου. Ουσιαστικά μεγάλωσα με τέσσερις γονείς, έτσι έχω συνηθίσει να λέω. Και επειδή οι παππούδες μου λάτρευαν την ελληνική κουζίνα, έμαθα και εγώ να αγαπάω το φαγητό. Γιατί, κακά τα ψέματα, το φαγητό είναι οι παιδικές μας αναμνήσεις, άρα και η ταυτότητά μας”.





Στη συνέχεια, μίλησε για τη καταγωγή της και εξομολογήθηκε: “Έχω καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη και την Κοζάνη. Αρα πολλά εξηγούνται με την εμμονή που έχω στο καλό και ποιοτικό φαγητό. Συγκεκριμένα, το πρώτο φαγητό που έφτιαξα ήταν γεμιστά σε ηλικία οκτώ ετών. Μπαίνει ο πατέρας μου στο σπίτι και λέει στη μητέρα μου: “Πολύ ωραία τα γεμιστά που άφησες στο τραπέζι”. Εκείνη του απάντησε: “Μα δεν έφτιαξα γεμιστά”. Και με κοιτάνε και οι δύο παράξενα. Από εκεί και πέρα το πήραν απόφαση ότι θα ανακατεύομαι με τις μυρωδιές, τις κατσαρόλες και τις κουτάλες”!
thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου