ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΛΥΡΑ με τον ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ του ΚΩΣΤΑ ΠΑΛΑΣΚΑ «Ανατροπή, Αναγέννηση για τα Γρεβενά μας»

Φίλες και φίλοι Γρεβενιώτες
Σας ανακοινώνω την πρόθεσή μου να κατέλθω υποψήφιος με τον συνδυασμό
«Ανατροπή, Αναγέννηση για τα Γρεβενά μας», με υποψήφιο Δήμαρχο τον Κώστα Παλάσκα. Έναν άνθρωπο που εμπιστεύομαι, και που έχει γνώση αλλά και όραμα για τα Γρεβενά μας.

Δείτε το βιογραφικό μου:
Γεννήθηκα το 1967 στα Γρεβενά, όπου και μεγάλωσα.
Είμαι παντρεμένος με την Πολωνικής καταγωγής Αγνίσκα Μπουγκοσλάφσκα και πατέρας τριών τέκνων.
Η κόρη μου Μόνικα, είναι 20 χρονών και σπουδάζει φαρμακευτική, ο Κωνσταντίνος είναι 14 χρονών και πηγαίνει στην Β Γυμνασίου και ο μικρότερος ο Δημοσθένης είναι 10 χρονών και πάει στην Δ τάξη του δημοτικού.





Από το 1985 έως το 1998, εργάστηκα σε μεταφορικές εταιρείες.
Το 1998 έφυγα ώς μετανάστης στην Γερμανία όπου ασχολήθηκα επαγγελματικά με την μαγειρική. Συγκεκριμένα έχω εργαστεί στην Γερμανική, την Ιταλική και Γαλλική κουζίνα.
Το 2009 επέστρεψα στην πατρίδα μου, την Ελλάδα και τα Γρεβενά που υπεραγαπώ και εργάζομαι περιστασιακά.

Ζητώ την στήριξή σας, γιατί τα Γρεβενά πρέπει να πάνε ψηλά, για να κρατήσουν τους νέους ανθρώπους στον τόπο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου