ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας του Κωνσταντίνου Γιώτα με τον συνδυασμό "Ανατροπή Αναγέννηση για τα Γρεβενά μας" του Κώστα Παλάσκα

Γεννήθηκα στις 24-04-1968 στα Γρεβενά. Ο πατέρας μου, Γιώτας Μενέλαος, είναι
ιδιοκτήτης της βιομηχανίας ξύλου ΓΙΩΤΑΣ Α.Ε. και η μητέρα μου, Γιώτα -Τσολάκη Βασιλική, είναι συνταξιούχος υπάλληλος της ΔΕΗ.

Σπούδασα Τεχνολόγος Ξύλου στο Buckinghamshire Poly of Higher Education, στην Αγγλία.

Από το 1993 έως και σήμερα είμαι Διευθυντής Παραγωγής της βιομηχανίας επεξεργασίας ξύλου Γιώτας Α.Ε., που εδρεύει στην πόλη των Γρεβενών.

Είμαι παντρεμένος με τη Γιάννα Καραγιάννη, Νοσηλεύτρια στο Γ.Ν. Γρεβενών και απέκτησα μαζί της τρία παιδιά.

Η ενασχόλησή μου με τα κοινά προέκυψε λόγω της ταύτισης των απόψεων μου με τις βασικές ιδέες του οράματος του υποψήφιου Δήμαρχου Γρεβενών, κ. Κώστα Παλάσκα.





Η εμπειρία μου μέσω της επαγγελματικής ενασχόλησης μου πιστεύω θα φανεί χρήσιμη στο κοινό μας στόχο που είναι η βελτίωση της καθημερινότητας μας καθώς και η εκμετάλλευση όλων των διαθέσιμων πόρων προς όφελος όλων των πολιτών της πόλης μας.

Με τιμή 
Κωνσταντίνος Γιώτας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου