ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Δεν θα πιστέψετε τι βρήκε στο κοτέτσι του ένας Κρητικός!!!



Bρήκε στο κοτέτσι ο κ.Μανώλης Γεωργουσάκης ένα
αβγό – γίγαντα από την περιοχή του

Κολυμβαρίου. Το αβγό μήκους 10 εκ. και βάρος περίπου 150 γραμμαρίων είναι διπλάσιο από τα κανονικά. «Συχνά οι κότες μου κάνουν μεγάλα αυγά πρώτη φορά όμως τόσο μεγάλο. Δεν ξέρω που να το αποδώσω. Δεν τους δίνω φυράματα, προσπαθώ επειδή τις έχω για το σπίτι μου να τους δίνω ότι αποφάγια έχω από το μαγαζί μου και τομάτες και λαχανικά από μια φίλη από τη λαχαναγορά» μας είπε ο κ. Γεωργουσάκης. Όσο για την κατάληξη του αβγού… «σίγουρα στο τηγάνι και γρήγορα».

koyzoylo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου