ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Ασπασία Τζιτζικάκη: Στην τηλεόραση με έπαιρναν πρώτα για το ντεκολτέ μου (video)




Στα τέλη των 90's και στις αρχές του 2000 αποτέλεσε ένα sex symbol.
Αυτό όμως δεν έφερε μόνο θετικά στην - πρώτα - ηθοποιό Ασπασία Τζιτζικάκη.

Τόσο με τον ρόλο της στο Και Οι Παντρεμένοι Έχουν Ψυχή όσο και με αυτόν στο Δέκα Λεπτά Κήρυγμα, η Ασπασία Τζιτζικάκη εντυπώθηκε στο θυμικό του ανδρικού κοινού ως μια πληθωρική γυναίκα. Κι αυτό είναι κάτι που καταλάβαινε κι η ίδια ότι θα το βρει μπροστά της. Όπως και συνέβη σε πολλές περιπτώσεις.

Απέχοντας πλέον πάνω από μια δεκαετία χοντρικά από την ελληνική τηλεόραση, με σπάνια γκεστ σε σειρές, η Ασπασία Τζιτζικάκη εξηγεί στη Φωτεινή Ψυχίδου και τη Φωλιά των ΚουΚου τι αντιμετώπιζε στα επαγγελματικά της ντουζένια.
Το ντεκολτέ της ήταν και είναι αναμφίβολα αυτό που πάει το μάτι. Κι η Ασπασία Τζιτζικάκη θεωρεί ότι δεν ήταν παράλογο που οι παραγωγές την προσλάμβαναν κυρίως γι΄αυτό και δευτερευόντως γιατί ταίριαζε στον ρόλο.





«Έχω ένα τραύμα, δεν έχω κάνει παιδί. Έπαιξε μέσα μου πάρα πολύ το «πότε θα γίνω μάνα;», τελικά δεν μπόρεσα. Όμως είναι μέσα μου μια τρύπα αρκετά μεγάλη. Αποφάσισα να ασχοληθώ με πιτσιρίκια και να κάνω μια ερασιτεχνική ομάδα εφήβων. Είναι μια ομάδα που λατρεύω. Στην τηλεόραση προσλάμβαναν πρώτα το ντεκολτέ μου και μετά εμένα.

Ήμουν ένα σιγουράκι. Δε ρισκάρει κανένας επιχειρηματίας. Ενδεχομένως κι εγώ αν ήμουν επιχειρηματίας έτσι θα έκανα. Δεν έτυχε ποτέ να ζηλέψει κάποιος σύντροφός μου. Βλέπω κοριτσάκια σήμερα που παντρεύονται και λέω «αχ ψυχή μου». Είναι τόσο δύσκολο και χαζό. Πρέπει να ζεις. Εγώ απορώ πως με τύλιξε και με παντρεύτηκε ο Μιχάλης. Είμαι κατά του γάμου. Το σεξ σήμερα έχει γίνει τόσο φαστ φουντ, εμπορευματοποιήθηκε, έχει χάσει την ουσία του. Δεν μιλάμε πια για έρωτα, μιλάμε για σεξ. Ένα στο έτσι, ένα στο καθιστό, ένα στο πλαγιαστό… τι αηδία είναι αυτή».

eleftherostypos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου