ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Χρήστος Τριγώνης: Ευχαριστήριο μήνυμα για τις δημοτικές εκλογές





«Ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.»


Τίποτε άλλο δεν μου έρχεται στο μυαλό, εκτός από τη διάσημη φράση του μεγάλου Νίκου Καζαντζάκη, διαβάζοντας τα αποτελέσματα της μεγάλης εκλογικής μάχης που δώσαμε όλοι οι υποψήφιοι για μια θέση στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών.

Ευθύνη που γίνεται ακόμη πιο βαριά με την πρώτη θέση μεταξύ όλων των συνυποψήφιων που μου δώσατε απλόχερα, αναγνωρίζοντας την ειλικρινή και ανιδιοτελή προσπάθεια για ένα καλύτερο αύριο, σε ένα τόπο που με αγάπησε, με στήριξε και με τίμησε σε κάθε μου βήμα ανάμεσα σας.






Σε έναν τόπο που επέλεξα να μεγαλώνω τα παιδιά μου, πιστεύοντας από την πρώτη στιγμή στις δυνατότητες και τους ανθρώπους του.

Σε έναν τόπο που έγινα ένα του, που υπάρχει ελπίδα, που υπάρχει προοπτική.
Την ευθύνη αυτή δεσμεύομαι να υπηρετήσω, μαζί με όλους όσους δώσαμε αυτόν τον όμορφο αγώνα για ένα καλύτερο αύριο, μέσα από
μια υποδειγματική διαδικασία πολιτικού ήθους και ευπρέπειας, που κατάφερε να επιβάλει με τη διαδρομή του ο αυριανός μας Δήμαρχος, Γιώργος Δασταμάνης.
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Χρήστος Τριγώνης

https://trigonischristos.blogspot.com/2019/05/blog-post.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου