ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Γιώργος Δασταμάνης: Σ’ ευχαριστώ πολύ Δημοσθένη...

Η απάντηση του Υποψήφιου Δημάρχου Γρεβενών και Επικεφαλής του συνδυασμού «Μαζί συνεχίζουμε» κ. Δημοσθένη Κουπτσίδη..


Σ’ ευχαριστώ πολύ Δημοσθένη

που επιβεβαιώνεις την αλήθεια για ακόμη μια φορά και μάλιστα την κρισιμότερη

στιγμή, λίγο πριν αποφασίσουν οι συνδημότες μας. Για σένα η απόφαση του βασικού συλλογικού οργάνου του Δήμου, του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν έχει αξία. Όταν κάτι δεν λειτουργεί υπέρ σου μεταχειρίζεσαι πάντα άλλους τρόπους, αντίθετους στα χρηστά πολιτικά ήθη. Δεν εκπλήσσεις κανέναν πια, ούτε κι εμάς! Έτσι και αυτή τη φορά παραβλέπεις την εθιμοτυπική αρχή, η τελευταία μέρα πριν τις εκλογές να αφιερώνεται μόνο στην κεντρική ομιλία του εν ενεργεία Δημάρχου, που στο παρελθόν τήρησες για τον εαυτό σου. Εγώ θα ανεχτώ την παρούσα κατάσταση και δεν θα σύρω προεκλογικά τους υποψήφιους και τον εαυτό μου σε «εκλογο-δικίες» που θα αποκαταστήσουν μεν, αλλά σε βάθος χρόνου την αλήθεια.

Έχω αμέριστη εμπιστοσύνη στη δημοκρατία, όπως αυτή εκφράζεται στα συλλογικά όργανα που οι πολίτες επικυρώνουν και ο καιρός έφτασε για να εκφράσουμε όλοι ξανά ένα ηχηρό «όχι» στις δικές σου και σε παρόμοιες συνταγές αποτυχίας.


Έχω αμέριστη εμπιστοσύνη στην κρίση των Γρεβενιωτών που πολλές φορές αψήφησαν λαϊκίστικες μεθόδους και ανώφελους συμβολισμούς. Ευτυχώς ο τελικός κριτής είναι οι Γρεβενιώτες και οι Γρεβενιώτισσες και μας γνωρίζουν καλά και τους δύο.



Ο Δήμαρχος Γρεβενών και
 εκ νέου υποψήφιος
Γιώργος Δασταμάνης
Απάντηση του Υποψηφίου Δημάρχου Γρεβενών και Επικεφαλής του συνδυασμού «Μαζί συνεχίζουμε» κ. Δημοσθένη Κουπτσίδη


Γιώργο,
Λυπάμαι πολύ που σε στενοχώρησα. Πραγματικά αν μου ζητούσες στη σύσκεψη της διακομματικής επιτροπής να κάνεις την κεντρική προεκλογική σου ομιλία στην πλατεία, θα υποχωρούσα.
Όμως εσύ, ζήτησες να μιλήσεις στο Κέντρο Πολιτισμού, οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγος αλλαγής. Πολύ δε περισσότερο, όταν υλοποιήθηκε η ανάκληση της νόμιμης άδειας μου.
Ξέρεις άλλωστε πολύ καλά, ότι το δίκιο μου το διεκδικώ με ιδιαίτερη δύναμη, όταν επιχειρούν να με αδικήσουν.
Δεν θα σε ακολουθήσω ούτε εγώ, ούτε και οι συνεργάτες μου σ΄ αυτή την προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης και της δημιουργίας εντυπώσεων.
Εμείς συνεχίζουμε τον αγώνα μας πάντα στα πλαίσια που ορίζει ο πολιτικός πολιτισμός αλλά και ο νόμος.
Λυπάμαι όμως ιδιαίτερα γιατί ίσως άθελά μου σε στενοχώρησα λίγο πριν την Κυριακή των εκλογών. Το αποτέλεσμα της οποίας, είναι βέβαιο ότι θα σε στενοχωρήσει πραγματικά.


Δημοσθένης Κουπτσίδης
Υποψήφιος Δήμαρχος Γρεβενών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου