ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ευχαριστήριο μήνυμα για τις Δημοτικές εκλογές από τον Νικόλαο Τσικούρα






Θέλω από καρδιάς να σας ευχαριστήσω θερμά για την τιμή και την εμπιστοσύνη
που δείξατε στο πρόσωπό μου και με την ψήφο σας μου δώσατε την εντολή να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Η εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος αποτελεί για μένα σημαντική αναγνώριση, σπουδαίο εύσημο αλλά και συγχρόνως εντολή ευθύνης.
Από την πλευρά μου σας υπόσχομαι ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για το κοινό καλό του τόπου μας και θα προσπαθήσω να σας εκπροσωπήσω άξια ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε.
Σας καλώ την ερχόμενη Κυριακή να συμμετέχετε στις εκλογές και να στηρίξετε με την ψήφο σας τον Γιώργο Δασταμάνη ως τον επόμενο Δήμαρχο Γρεβενών για να συνεχίσει το έντιμο και άξιο έργο του.

Με εκτίμηση
Τσικούρας Νικόλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου