ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Ανέκδοτο: Κάθε βράδυ στο bar..




Σε ένα μπάρ λέει ένας ηλικιωμένος τύπος σε έναν νεαρότερο:

– Δε μου λες ρε χικ! νεαρέ, σε ποια χικ! περιοχή μένεις; Χικ!
– Εγώ μένω στον χικ! Πειραιά. Εσύ;
– Χικ! Κολοκοτρώνη 19 χικ! Εσύ;


– Κι εγώ χικ! ρε φίλε!
Σε πολυκατοικία χικ! μένεις;
– Ναι ρε χικ! Που το ήξερες; Χικ!
– Κι εγώ χικ! σε πολυκατοικία μένω ρε γείτονα χικ!
– Έλα ρε χικ! Σε ποιον χικ! όροφο;
– Στον χικ! τέταρτο. Εσύ;
– Κι εγώ εκεί μένω χικ! Δε μου λες ρε χικ! πως σε λένε;

– Χικ! Παπαδόπουλο. Εσένα;

– Κι εμένα χικ!!!

Κι ο μπάρμαν:
– Ααααα, σας βαρέθηκα κάθε βράδυ, πατέρα και γιο …


okokoras.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου