ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Νίκος Κωνσταντής από τα Γρεβενά: "Τα δικά μου ιπτάμενα ταξίδια γίνονται με το drone μου"!!

Ο Νίκος Κωνσταντής είναι φωτογράφος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Γρεβενά.
Από παιδί θυμάται τον εαυτό του ανάμεσα στις κάμερες και τις φωτογραφικές μηχανές της οικογενειακής τους επιχείρησης. Ο ίδιος, όπως γράφει το ETSI Magazinμεγαλώνοντας ανέλαβε και εξέλιξε την επιχείρησή τους με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, καλύπτοντας τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της μικρής επαρχιακής πόλης και όχι μόνο.




«Το να μπορέσεις να διατηρήσεις την επιχείρησή σου τόσα χρόνια στα Γρεβενά θέλει πολλή προσωπική εργασία. Ξέρετε πόσες φορές έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο; Καμία! Τα δικά μου ιπτάμενα ταξίδια γίνονται με το drone μου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου