ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

Γιώργος Αγγέλης - Το΄βαλα σκοπό (video)

Δείτε το Video του τραγουδιού "Το΄βαλα σκοπό". Στο κλαρίνο ο Αλέξης Κασιάρας, που έκανε και την σκηνοθεσία.




Καινούριο τραγουδι καινούρια πράγματα από νέους ανθρώπους με νέες ιδέες👏👏 . Ένα μεγάλο μπραβο στον Μπάμπη Φωτιου για την υπέροχη μουσική-σύνθεση που μας χάρισε και στον Θεόδωρο Ζάνα για τους ευχάριστους στίχους!! Ευχαριστούμε πολύ επίσης τους Μουσικούς και σε όλους εκείνους που συνέβαλαν σε αυτή τη δουλειά👍👍👍

Γιώργος Αγγέλης - Το΄βαλα σκοπό New 7-2019
Μουσικη:Μπαμπης Φωτιου
Στίχοι: Θοδωρής Ζάνας
Σκηνοθεσια:Αλέξης Κασιάρας

Subscribe here https://www.youtube.com/user/tisfius
Facebook Page https://www.facebook.com/mpampisfotiou
Instagram Page https://www.instagram.com/mpampisfoti...

CREDITS
Ενορχήστρωση:Μπάμπης Φωτίου
Καλλιτεχνική Επιμέλεια:Μπάμπης Φωτίου
Κλαρίνο: Αλέξης Κασιάρας
Κιθάρες&Μπάσο:Μπάμπης Φωτίου
Ακορντεόν:Μπάμπης Μέτσιος
Πλήκτρα:Νίκος Τάσσης
Κρουστά:Σάκης Καρακώστας
Τύμπανα Programming:Μπάμπης Μέτσιος-Νίκος Τάσσης

Ηχογράφηση:STUDIO FOTIOY -Ηχοληψία:Μπάμπης Φωτίου
Μίξη-Μάστερ:Μπάμπης Φώτιου STUDIO FOTIOY
Παραγωγή Μπάμπης Φωτίου για το Mpampis Fotioy Official music channel 7/2019

ΣΤΙΧΟΙ:



Μια γειτόνισσα ξανθιά
μου΄χει κάψει την καρδια μου
έχασα τα λογικα
έχω πάθει τη ζημία μου

Το ΄βαλα σκοπό
θα την παντρευτώ
θα της βάλω βέρα
σύντομα μια μέρα

Μια γειτόνισσα ξανθιά
μου΄χει πάρει τα μυαλα μου
κάνω πράγματα τρελλά
εχω παθει τη ζημια μου

Το ΄βαλα σκοπό
θα την παντρευτώ
και για ΄κεινη παίρνω
ορκο στο Θεό

#ΤοΒαλαΣκοπό #ΓιώργοςΑγγέλης#MpampisFotioyOfficial

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου