ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Είχα εξωσυζυγική σχέση…


«Με τον Χρήστο παντρευτήκαμε σε μια

παραμυθένια τελετή, όταν ήμουν 23 ετών», θυμάται η Φωτεινή, 29 ετών.

«Με είχαν συνεπάρει όλες αυτές οι ρομαντικές εικόνες και ήμουν σίγουρη πως θα ζούσα ευτυχισμένη για πάντα μαζί του. Παρότι ο μπαμπάς μου απατούσε τη μητέρα μου, ήμουν σίγουρη ότι αυτό δε θα συνέβαινε σ’ εμάς».

Όμως, ο γάμος γρήγορα παρουσίασε προβλήματα και η σεξουαλική τους ζωή ψυχράθηκε γρήγορα. «Πάντα είχε μια δικαιολογία για την έλλειψη επιθυμίας του» λέει η Φωτεινή. «Ήταν κουρασμένος ή αγχωμένος με τη δουλειά.

Δεν του άρεσε να το κάνει το πρωί – οτιδήποτε. Κάποια στιγμή έβαλα τα κλάματα και του είπα: “Τι πρόβλημα έχω και δε θέλεις να κάνεις σεξ μαζί μου;”». Ένα Σαββατοκύριακο πήγε με κάτι φίλους σε μια συναυλία σε άλλη πόλη. «Ένιωθα τόσο μόνη», λέει. «Νομίζω πως ήξερα ότι αν εμφανιζόταν η ευκαιρία να τον απατήσω, οι αντιστάσεις μου θα ήταν ελάχιστες». Γνώρισε τον Γιώργο. «Ήταν χαριτωμένος και με φλέρταρε. Στη μέση ενός τραγουδιού με φίλησε. Εκείνο το βράδυ, προχωρήσαμε κι άλλο».

«Η απόφασή μου να χωρίσω δεν είχε να κάνει με το ότι ήθελα να είμαι με τον Γιώργο. Αυτό απλώς με βοήθησε να συνειδητοποιήσω ότι ήθελα να φύγω από αυτό το γάμο». Έξι μήνες αργότερα, η Φωτεινή και ο Χρήστος πήραν διαζύγιο.

Περίπου το 15% των παντρεμένων γυναικών είχαν κάποια στιγμή στη ζωή τους ένα σεξουαλικό σύντροφο εκτός του συζύγου τους, σύμφωνα με την επιθεώρηση Sex in America. «Η εξωσυζυγική σχέση δεν είναι πάντα η αιτία της κατάρρευσης του γάμου. Αλλά είναι ένα σημαντικό σύμπτωμα της παρακμής του» τονίζει η ειδικός.

Αν και η απιστία καταδικάζει το γάμο, κάποιες φορές μπορεί να δυναμώσει τη σχέση. «Εάν αντιμετωπίζετε σημαντικά προβλήματα στο γάμο και αν και οι δύο είστε αποφασισμένοι να τον σώσετε, η εξωσυζυγική σχέση μπορεί να είναι μια ευκαιρία να εδραιώσετε εκ νέου την εμπιστοσύνη σας» αναφέρει η ειδικός. Πράγματι, το 35% περίπου των γάμων παραμένουν άθικτοι μετά την απιστία, σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Μπάρας, Ph.D., καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον. Ωστόσο, προειδοποιεί ο ίδιος, «αν μπεις στον πειρασμό να συνάψεις εξωσυζυγική σχέση, πρέπει να αποφασίσεις αν θέλεις να βελτιώσεις το γάμο σου, να κάνεις μια ουσιαστική σχέση ή να μείνεις μόνη σου, έτσι ώστε να δεις τους στόχους σου και να δουλέψεις πάνω στην αυτοεκτίμησή σου».


instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου