ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Οι 5 φράσεις που δεν πρέπει να πεις στη νέα σου δουλειά -Για να μη δείχνεις άπειρος (λίστα)


lexeis-douleia-apeiria-708



Το ξεκίνημα στη πρώτη δουλειά είναι
κάτι παραπάνω από αγχωτικό. 

Μέσα σε λίγες μέρες πρέπει να δείξεις πως έχεις θέση εκεί μέσα και πως είσαι πραγματικά χρήσιμος συνεργάτης παρά το μικρό της ηλικίας σου.

Εξίσου σημαντικό, όμως, με την εργατικότητά είναι και ο τρόπος που μιλάς. Υπάρχουν κάποιες λέξεις και φράσεις, που καλό θα ήταν να αποφεύγεις (είσαι άπειρος, δεν χρειάζεται να το δείχνεις και με τις απαντήσεις σου), ώστε να φανείς ικανός και επαγγελματικός.

Αυτά που δεν λέμε στο γραφείο:



«Δεν ξέρω»

Σίγουρα δεν χρειάζεται να ξέρεις όλες τις απαντήσεις, όλη την ώρα. Κανείς δεν είναι παντογνώστης, ωστόσο, απέφυγε να απαντάς σε ερωτήσεις συναδέλφων με ένα ξερό «Δεν ξέρω» (και κενό βλέμμα). Προτιμήστε να παραπέμψετε σε κάποιον συνάδελφο που γνωρίζει ή να πείτε πως και εσείς αναρωτιέστε το ίδιο.

«Πολύ, εξωφρενικά, εξαιρετικά»

Αποφύγετε τα περιττά επιρρήματα στην επαγγελματική σας γλώσσας, τόσο στα email που ανταλλάσσεται όσο και στις συζητήσεις σας. Κρατηθείτε μακριά από λέξεις που προσθέτουν συναίσθημα, διατηρώντας τη γλώσσα απλή και επικοινωνιακή.

«Γεια, είμαι ο Χ.»

Σε ένα κοινωνικό περιβάλλον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο γνωριμίας, σε μια επαγγελματική δικτύωση, όμως, δεν έχει θέση. Είναι σαν βρεθήκατε τυχαία στην εκδήλωση και είπατε να συστηθείτε. Αντ' αυτού προτιμήστε «Γειά σας είμαι ο Χ.Δ, από την ομάδα μάρκετινγκ».

«Εγώ, εγώ, εγώ»

Οχι, όχι, όχι. Το «εγώ» δεν χρησιμοποιείται στο γραφείο. Ερευνα από το Πανεπιστήμιο του Τέξας έδειξε πως όσοι το χρησιμοποιούν σε συνομιλίες συνήθως έχουν χαμηλότερη κοινωνική θέση.

«Είμαι διαθέσιμος ό,τι ώρα είναι κατάλληλα για εσάς»

Πραγματικά είσαι; Το ότι είσαι καινούργιος στη δουλειά δεν σημαίνει πως πρέπει να συμβαδίζεις με το πρόγραμμα των άλλων, όταν κάποιος σε ρωτάει πότε μπορείς να συναντηθείτε, για παράδειγμα. Δοκιμάστε το «Το απόγευμα της Τρίτης και της Πέμπτης είναι μια χαρά, μπορώ να είμαι στη διάθεσή σας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου