ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

«Σταμάτησα να τρώω ζάχαρη για ένα χρόνο και ορίστε τι μου συνέβη»





«Μα πόσο κακό μπορεί να κάνει ένα
τόσο δα μικρό γλυκό;». «Περισσότερη από όση νομίζεις» είναι η απάντηση.

Η ζάχαρη, ο λευκός φίλος και εχθρός έχει μπει στο στόχαστρο και όχι άδικα καθώς ολοένα περισσότερες μελέτες με τα πορίσματά τους επιβεβαιώνουν τις βλαβερές συνέπειές της για την υγεία μας. Η ζάχαρη καταστρέφει τα δόντια και τα ούλα, αυξάνει τις πιθανότητες για παχυσαρκία, προκαλεί πρόωρη γήρανση, μειώνει τα επίπεδα καλής χοληστερόλης, μπορεί να εμποδίσει την διαδικασία αυτοσυγκέντρωσης, αυξάνει τη χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια, μπορεί να γίνει αιτία πονοκεφάλων και ημικρανιών και μπορεί να εμποδίσει την απορρόφηση μαγνησίου και ασβεστίου.

Η Κρίστι έκανε ένα πείραμα: σταμάτησε να τρώει ζάχαρη για έναν ολόκληρο χρόνο και κατέγραψε την εμπειρία της. Πόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή ενός ανθρώπου αν αφαιρέσει μια μόνο τροφή από το διαιτολόγιό του; Η απάντηση είναι «Δραστικά».


«Υπάρχουν δύο τύποι ζάχαρης. την «καλή» που θα βρεις σε φρούτα ως φρουκτόζη και σε γαλακτοκομικά προϊόντα ως λακτόζη και την «κακή» (κατεργασμένη) που θα βρεις σε επιδόρπια, σε σνακς, toppings και άλλες λιχουδιές. Πριν από ένα χρόνο αποφάσισα να την βγάλω από την καθημερινή διατροφή μου μετά από σύσταση του γιατρού μου γιατί αντιμετώπιζα δερματολογικά προβλήματα, πονοκεφάλους και υπνηλία. Δεν ήταν εύκολο στην αρχή. Έπρεπε να μην καταναλώνω παραπάνω από 20 γραμμάρια ημερησίως. Αφαίρεσα από το ψυγείο μου όλες τις τροφές με προσθήκη ζάχαρης. Τα αποτελέσματα μέσα σε λίγους μήνες ήταν θεαματικά.

1) «Το δέρμα μου ηρέμησε – Είχα λιγότερους πονοκεφάλους»:Αντιμετώπιζα δερματολογικά προβλήματα όπως σπυράκια και κοκκίνισμα. Η απουσία της πρόσληψης ζάχαρης έκανε την επιδερμίδα μου πιο φωτεινή, τα σπυράκια μειώθηκαν και είχα λιγότερους πονοκεφάλους.

2) «Βελτιώθηκε η ποιότητα του ύπνου»: Η κατανάλωση ζάχαρης κατά τη διάρκεια της ημέρας αυξάνει τη νωχελικότητα και μειώνει τα επίπεδα ενέργειας. Η ζάχαρη που κατανάλωνα δημιουργούσε την ανάγκη να κοιμηθώ στα μέσα της ημέρας με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζω προβλήματα με τον ύπνο μου το βράδυ. Πλέον έχει ρυθμιστεί η συχνότητα του ύπνου μου. Κοιμάμαι ήρεμα και όταν πρέπει.

3) «Έχασα βάρος»: Άρχισα να χάνω θερμίδες από τον πρώτο κιόλας μήνα. Για επιδόρπιο έτρωγα ξηρούς καρπούς με μέλι και σταμάτησα να βάζω ακόμα και κέτσαπ στο φαγητό (έχει προσθήκη ζάχαρης). Έβγαλα από το καθημερινό διαιτολόγιό μου τις 200 θερμίδες που προέρχονταν από κάποιο γλυκό που θα έτρωγα και είδα στην ζυγαριά μου μεγάλη διαφορά!

4) Βελτιώθηκε η ικανότητα συγκέντρωσης και η διάθεσή μου: Πριν κόψω την ζάχαρη είχα αρκετές ψυχολογικές διακυμάνσεις. Άγχος, αυπνία, πεσμένη διάθεση. Όταν έκοψα την ζάχαρη και άρχισα να τρώω περισσότερα φρούτα και λαχανικά είχα περισσότερη ενέργεια, το βράδυ ηρεμούσα πιο εύκολα για να κοιμηθώ και σκεφτόμουν πιο θετικά! Είδα διαφορά ακόμα και στην ικανότητά μου να απομνημονεύω. Είχα καλύτερη συγκέντρωση και μπορούσα να κάνω παράλληλες δραστηριότητες πιο αποτελεσματικά!
bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου