ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Αθωώθηκε ο αλεξιπτωτιστής που τραγουδούσε το «Μακεδονία Ξακουστή»



Το Στρατοδικείο της Λάρισας αθώωσε τον πρώην αλεξιπτωτιστή, ο οποίος είχε βιντεοσκοπήσει άλμα που είχε
κάνει με αλεξίπτωτο από στρατιωτικό ελικόπτερο.
Το βίντεο του αλεξιπτωτιστή είχε γίνει viral, καθώς κατά τη διάρκεια του άλματός του τραγουδούσε το «Μακεδονία Ξακουστή». Ομως, η κίνησή του αυτή τον είχε βάλει σε μπελάδες. Ο αλεξιπτωτιστής είχε κατηγορηθεί για παράβαση στρατιωτικής εντολής, που σχετίζεται με την βιντεοσκόπηση του άλματος, αλλά και για την μη τήρηση ορισμένων κανόνων ασφαλείας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του.

Ο ίδιος, λίγο καιρό μετά, σε μακροσκελή ανάρτηση στο Facebook είχε αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «δεν ατίμωσα τίποτε, δεν ντρόπιασα κανέναν, δεν απειλήθηκε ουδείς, δεν στεναχώρεσα έστω και έναν Έλληνα ένστολο ή μη. Η πράξη μου που τόσο έχει συζητηθεί, αφορούσε όλα όσα το ηθικό μου, η περηφάνια μου, η αφοσίωση μου και το σθένος, το ηθικό μου ανάστημα μου υπαγόρευσαν».


Δείτε το video:


iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου