ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Μάθε τι εκφράζει το σήμα του αυτοκινήτου σου...


Το αστέρι του λογότυπου της Mercedes αντιπροσωπεύει την ..
κυριαρχία της στο εδάφος, στη θάλασσα και στον αέρα.

Πρώτα χρησιμοποιήθηκε σε ένα Daimler το 1909, ένα στεφάνι δαφνών προστέθηκε το 1926 για να δηλώσει την ένωση με την Benz, και απλοποιήθηκε αργότερα στο τρέχον σχέδιο το 1937.....







Το λογότυπο της Mitsubishi είναι μια ολοκλήρωση δύο οικογενειακών λογότυπων, και αντιπροσώπευε αρχικά τρία κάστανα νερού.

Έχει προέλθει από τον οικόσημο του Yataro Iwasaki, ιδρυτής της Tsukumo Shokai, και το οικόσημο της οικογένειας Yamanouchi, από τη γενιά Tosa.

Όσον αφορά στο όνομα, σημαίνει κυριολεκτικά «τρία κάστανα νερού» -Mitsu σημαίνει τρία και Hishi είναι η λέξη για το κάστανο νερού.



Το σύγχρονο λογότυπο της Opel ήταν αρχικά ένα πηδαλιούχο αεροσκάφος μέσα σε «Ο», που αντιπροσώπευε τη γερμανική πείρα εφαρμοσμένης μηχανικής (1937- 1947). Εξελίχθηκε, σε ένα αεροπλάνο (1954- 1964), και έπειτα στη σημερινή αστραπή το 1964.



Ένα από τα πρώτα πρότυπα Peugeot χτίστηκε στην πόλη Μπέλφορτ, του οποίου το έμβλημα ήταν το λιοντάρι. Το αυτοκίνητο ήταν γνωστό ως λιοντάρι-Peugeot και υιοθέτησε το έμβλημα του Μπέλφορτ.



Το λογότυπο της Pontiac αντιπροσωπεύει ένα βέλος.

Αυτό το λογότυπο εισήχθη το 1958, αντικαθιστώντας το κεφάλι ενός Ινδιάνου αρχηγού από το 1928.



Το διακριτικό της Porsche είναι το οικόσημο της Στουτγάρδης (όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα).

Η πόλη στηρίχτηκε στα αγροκτήματα, το οποίο εξηγεί το άλογο• τα ελαφοκέρατα και οι κόκκινες και μαύρες λωρίδες είναι μέρος του οικόσημου του Βασιλείου του Wurttemberg.



Το διαμαντένιο λογότυπο της Renault χρησιμοποιήθηκε αρχικά το 1924 (ήταν προηγουμένως κυκλικό), και είχε έναν πολύ λειτουργικό σκοπό -το κέντρο του διακριτικού ήταν κομμένο για να επιτρέπει στον ήχο από την κόρνα, που βρισκόταν από πίσω, να βγαίνει.



Το λογότυπο της Rover αντιπροσωπεύει ένα σκάφος Βίκινγκ, μια σύνδεση μεταξύ της έννοιας του «Rover» (το να περιπλανιέται κάποιος) και των Βίκινγκ.



Το λογότυπο της Saab που παρουσιάζεται εδώ, παρουσιάσθηκε το 2000, είναι μια εξέλιξη του σχεδίου του 1987 (η επιχείρηση χρησιμοποιούσε ένα λογότυπο με κείμενο μέχρι τότε).

Σχεδιασμένο από τον καλλιτέχνη Carl Fredik Reutersward, το αρχικό λογότυπο απεικόνιζε ένα μυθολογικό κτήνος Gripen.

Το κεφάλι του Gripen προέρχεται από το οικόσημο του Count von Skane, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως σύμβολο για τη σουηδική επαρχία Skane, όπου η Saab ιδρύθηκε.



Η ιστορία του λογότυπου της Seat είναι αβέβαιη, αν και προφανώς αντιπροσωπεύει το «S».



Το λογότυπο της Skoda είναι ένα φτερωτό βέλος, αλλά δεν έχει καμία προφανή σημασία (εκτός από το να δώσει την εντύπωση της ταχύτητας).



Εκτός από το όνομα «έξυπνο», το «c» είναι για το «συμπαγές», και το βέλος για την «προνοητικότητα».



Η Subaru είναι η πρώτη ιαπωνική επιχείρηση που χρησιμοποίησε όνομα που προέρχεται από τη γλώσσα της, και εκείνο το όνομα απεικονίζεται στο λογότυπό της.

Το όνομα αναφέρεται σε μια ομάδα αστεριών στον αστερισμό του Ταύρου (γνωστός και ως Πλειάδες).

Γιατί 6 αστέρια στο λογότυπο;

Τα πέντε μικρότερα αστέρια αντιπροσωπεύουν τις 5 επιχειρήσεις που συγχώνευσαν για να διαμορφώσουν τις βαριές βιομηχανίες Fuji (πρόγονος της Subaru) το 1953, ενώ το έκτο αστέρι αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη ενοποιημένη επιχείρηση.




Το λογότυπο της Toyota αποτελείται από τρεις ελλείψεις, που αντιπροσωπεύουν την καρδιά του πελάτη, την καρδιά του προϊόντος, και τις πάντα επεκτεινόμενες τεχνολογικές προόδους και τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά.

Μια άλλη ερμηνεία είναι ότι αντιπροσωπεύει τις τρεις πτυχές της κουλτούρας της επιχείρησης -ελευθερία, ομαδικό πνεύμα και πρόοδος.

Επίσης, στα ιαπωνικά «Toyo» σημαίνει αφθονία, και το «TA» είναι ρύζι (αν και το όνομα επιλέχτηκε από το όνομα του ιδρυτή, όχι για την κυριολεκτική έννοιά του).

Σε μερικούς ασιατικούς πολιτισμούς, εκείνοι που ευλογούνται με μια αφθονία ρυζιού θεωρούνται ευλογημένοι με μεγάλο πλούτο.



Το λογότυπο της Volkswagen είναι απλό, αλλά το όνομα ενδιαφέρει -στα γερμανικά, μεταφράζεται ως «αυτοκίνητο του λαού».



VOLVO σημαίνει «κυλώ» στα λατινικά, και το λογότυπο είναι το συμβατικό σύμβολο στους χάρτες για τον χάλυβα (που ήταν η διασημότερη βιομηχανία της Σουηδίας).

Το σύμβολο δεν είναι αυθόρμητο, αντιπροσωπεύει την ασπίδα και τη λόγχη του Άρη, επίσης το αλχημικό σύμβολο για το σίδηρο. 


Aniwthoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου