ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Εκλογές ΟΝΝΕΔ 2020 - Ο απερχόμενος πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Γρεβενών Αριστείδης Τσιαπάρας ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ...





Αγαπητοί φίλοι και φίλες, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους που σταθήκατε στο πλευρό μου σε αυτά τα 3 χρόνια της θητείας μου ως πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Γρεβενών.

Ήταν ένα ταξίδι από το οποίο μόνο θετικά στοιχεία κατάφερα να συλλέξω όχι μόνο σε ατομικό αλλά και σε συλλογικό επίπεδο. Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον νέο πρόεδρο τον κ. Αθανάσιο Ντόνα  για τον οποίο είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να υπηρετεί την ιστορική αυτή παράταξη με μεγάλη επιτυχία.
Θα είμαι δίπλα του σε ότι χρειαστεί προκειμένου να προασπιστούν τα συμφέροντα των νέων του νομού μας.

Με εκτίμηση ο απερχόμενος πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Γρεβενών
Αριστείδης Τσιαπάρας

loading...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου