ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

thetoc.gr || Γάμος στην Κηφισιά: Η καλλονή δημοσιογράφος και ο βουλευτής

Ο βουλευτής Γρεβενών της ΝΔ Ανδρέας Πάτσης και η Βίκυ Παπαλουκά, με κουμπάρο τον Στέλιο Πέτσα.

Του Αγίου Βαλεντίνου, την ημέρα των ερωτευμένων, επέλεξαν για τον γάμο τους ο βουλευτής Γρεβενών της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέας Πάτσης και ο όμορφη δημοσιογράφος Βίκυς Παπαλουκά. Η τελετή θα γίνει στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας, στην Κηφισιά.
Η ανάρτησή της στο Facebook - Προαναγγελία του γάμου της 





Πρόκειται για έναν έρωτα που γεννήθηκε την προηγούμενη χρονιά και ισχυροποιήθηκε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης προεκλογικής περιόδου για τις εθνικές κάλπες, μεταξύ πολιτικών γραφείων και περιοδειών. Ο δικηγόρος Ανδρέας Πάτσης ήταν υποψήφιος για πρώτη φορά διεκδικώντας τη βουλευτική έδρα της εκλογικής περιφέρειας των Γρεβενών.


Με πολυετή εμπειρία στην τηλεόραση, καθώς παρουσίαζε δελτία ειδήσεων και εκπομπές, η Βίκυ Παπαλουκά εξελίχθηκε πριν από τις εκλογές σε «δεξί χέρι» του υποψηφίου, με τον έρωτά τους να δυναμώνει. Το ζευγάρι θα χορέψει τον χορό του Ησαΐα με κουμπάρους τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα, και τη σύζυγό του.
Η Βίκυ υποστηρίζει τον αγαπημένο της και στις πολιτικές του επιλογές:
Τη σχέση της με τον Ανδρέα Πέτση είχε εξομολογηθεί η ίδια η δημοσιογράφος σε συνέντευξή της τον Μάρτιο του 2019.
Τι είχε πει: «Σήμερα είμαι γεμάτη, ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη ουσιαστικά! Εδώ και καιρό συναντήθηκαν οι δρόμοι μας με τον δικηγόρο, Ανδρέα Πάτση (πολιτικός και υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ στο νομό Γρεβενών). Ο Ανδρέας νιώθω ότι είναι ο άνδρας της ζωής μου».


Η καριέρα της 
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Βίκυ Παπαλουκά έγινε ευρύτερα γνωστή από την παρουσίαση της εκπομπής των Ενόπλων Δυνάμεων «Με αρετή και τόλμη», ενώ στο παρελθόν είχε παρουσιάσει δελτία ειδήσεων στα κανάλια Blue Sky, Εxtra Channel και Epsilon, την ενημερωτική - πολιτική εκπομπή «Ελλάδα, γεια σου» στο Τηλεάστυ, ενώ είχε καλύψει δημοσιογραφικά γεγονότα στην Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο.



Η εντυπωσιακή δημοσιογράφος έχει χαρακτηρίσει τον «γαλάζιο» βουλευτή ως «άνδρα της ζωής της». Συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2018, σε συνέντευξή της στη Μάγδα Τσέγκου, είχε πει χαρακτηριστικά: «Σήμερα είμαι γεμάτη, ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη ουσιαστικά! Εδώ και καιρό συναντήθηκαν οι δρόμοι μας με τον δικηγόρο Ανδρέα Πάτση. Ο Ανδρέας νιώθω ότι είναι ο άνδρας της ζωής μου».

H είδηση ότι οι δυο τους θα ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας έγινε γνωστή μέσω της δημοσίευσης της αναγγελίας του γάμου τους σε καθημερινή εφημερίδα: «Ο Ανδρέας Πάτσης, γεννηθείς εις Αθήνας Αττικής, κάτοικος Κηφισιάς Αττικής, γιος του Κωνσταντίνου και της Ελένης το γένος Βλάχου, και η Βασιλική Παπαλουκά, γεννηθείσα εις Αθήνας Αττικής, κάτοικος Κηφισιάς Αττικής, κόρη του Γεωργίου και της Μαρίας το γένος Καμπόλη, πρόκειται να παντρευτούν. Ο γάμος θα γίνει στην Κηφισιά Αττικής».



Η αποκαλυπτική συνέντευξη η Βίκυς Παπαλουκά στη Μάγδα Τσέγκου για προσωπικά κι επαγγελματικά θέματα, τον Μάρτιο του 2019
Η δημοσιογράφος Βίκυ Παπαλουκά έχει ξεχωρίσει τόσο για την εντυπωσιακή της εμφάνιση, όσο για τον επαγγελματισμό και την εργατικότητα της. Πρόκειται για μια περίπτωση σπάνια στην τηλεόραση αφού καταφέρνει, με περίσσεια άνεση,  να σημειώνει επιτυχίες σε όποιο πόστο κι αν βρεθεί.
Την έχουμε δει να παρουσιάζει δελτία ειδήσεων και εκπομπές, ενώ δεν διστάζει να τσαλακωθεί για τις ανάγκες του ρεπορτάζ.  Άφησε το δικό της αποτύπωμα στην τηλεόραση παρουσιάζοντας την εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμενων «Αρετή και Τόλμη». Παρουσίαζε δελτία Ειδήσεων στα κανάλια Blue Sky, Εxtra Channel και Epsilon, την  Ενημερωτική-Πολιτική εκπομπή «Ελλάδα Γειά σου» στο Τηλεάστυ, ενώ έχει ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο συμμετέχοντας σε συνέδρια και δημοσιογραφικές αποστολές.
Η Βίκυ Παπαλουκά σήμερα εργάζεται ως ρεπόρτερ στο δελτίο ειδήσεων του Star Channel και στη συνέντευξη που ακολουθεί μιλάει για τη ζωή της, την οικογένεια της, τη δουλειά της και τον έρωτα.


-Που γεννηθήκατε και που περάσατε τα παιδικά σας χρόνια;
Γεννήθηκα στην Αθήνα και οι αναμνήσεις μου ως παιδί είναι εικόνες από τον Εθνικό Κήπο, βόλτες στην Ακρόπολη και πικνίκ στο Δάσος Τατοΐου.
-Η δημοσιογραφία για εσάς ήρθε πολύ συνειδητά, πριν γίνετε δημοσιογράφος ασχοληθήκατε κάποια χρόνια με το marketing και τη διοίκηση επιχειρήσεων. Πώς κολλήσατε το περιβόητο δημοσιογραφικό μικρόβιο και υπάρχουν στιγμές που μετανιώσατε για την απόφαση σας να ακολουθήσετε αυτό το επάγγελμα;
Θα σου απαντήσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Λοιπόν, όταν με ρωτούσαν σε  ηλικία έξι, επτά και οκτώ ετών το κλασικό «Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις» απαντούσα με συγκεκριμένη πράξη. Καθόμουν σε καρέκλα, μπροστά μου είχα τραπέζι και έλεγα: ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ. Συστηνόμουν και ξεκινούσα την ενημέρωση των όσων ήξερα για οτιδήποτε…. Άρα δεν έχω να μετανιώσω για κάτι που ήρθε τόσο φυσικά σχεδόν από τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου.
-Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν για εσάς είναι πως έχετε και δυο υπέροχα παιδιά. Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην προσπάθεια να εξισορροπήσετε ανάμεσα στους ρόλους μητέρα και πετυχημένη επαγγελματίας; 
Έχω έναν γιο 14 ετών τον Γιώργο που είμαι περήφανη για την προσωπικότητά του . Μεγαλώσαμε σχεδόν μαζί και με έμαθε ίσως και περισσότερα από ότι εγώ αυτόν. Η κόρη μου η Αλίκη είναι 5 ετών και μάλλον ήρθε για να μας διδάξει το μάθημα της υπομονής και ότι η κινητήριος δύναμη για όλα είναι το χαμόγελο. Οι ρόλοι δεν μπερδεύονται. Η οικογένεια είναι η ανθρώπινη σχέση ζωής. Η δουλειά θα πρέπει να είναι η επιλογή που σου δίνει χαρά για να επιβιώνεις όχι μόνο οικονομικά αλλά και ψυχικά .Έτσι έχω καταφέρει και τα εξισορροπώ.


-Είστε αναμφισβήτητα μια πολύ εμφανίσιμη γυναίκα. Νιώσατε ποτέ ότι η εμφάνιση σας προκαταλάμβανε τους άλλους; Είναι πιο δύσκολο για μια όμορφη γυναίκα να αποδείξει την αξία της;
Για όσους έμειναν στην εμφάνιση και δεν με γνώρισαν δεν χρειάστηκε να αποδείξω εγώ κάτι αλλά η πορεία μου. Για τους ανθρώπους που συνεργάστηκα έχω να σου πω ότι είναι όλοι προσωπικοί μου φίλοι …δεν υπάρχει μεγαλύτερη επιβεβαίωση από αυτό στο χώρο μας.
-Αφήσατε το στίγμα σας στην ιστορική εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμενων «Αρετή και Τόλμη» στην κρατική τηλεόραση. Τι σας έμεινε από εκείνη την εμπειρία;
Η ιστορική εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμεων «Με Αρετή και Τόλμη» μου άφησε το στίγμα της όπως και εγώ το δικό μου. Λειτούργησα απολύτως επαγγελματικά όπως άρμοζε σε μια τέτοια εκπομπή. Ήμουν παρουσιάστρια ρεπόρτερ, μοντέρ, εικονολήπτρια, σκηνοθέτης, φωτογράφος και παράλληλα «στρατιώτης»  για τις ανάγκες του ρόλου που είχα ..για αυτό και πέτυχε μπήκα στην εκπομπή όπως της άξιζε.
 -Έχετε κάνει πάρα πολλά πράγματα στην τηλεόραση, παρουσίαση εκπομπής, δελτία, ρεπορτάζ. Σήμερα εργάζεστε στον τηλεοπτικό σταθμό Star. Ποια είναι τα επαγγελματικά σας όνειρα για το μέλλον;
Από το 2010 ως σήμερα ότι δεν ονειρεύτηκα αλλά με είδα να τα κάνω στην πράξη και μάλιστα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και παράλληλα την περίοδο που ξεκινούσε η κρίση  στο χώρο μας, είμαι ευγνώμων και απόλυτα γεμάτη.
 -Εδώ και καιρό δεν έχετε τη θέση της παρουσιάστριας, σας λείπει το να βρίσκεστε μπροστά από τις κάμερες;
Ο καθένας μας έχει ένα δυνατό ταλέντο δικό μου είναι η παρουσίαση, μετά είμαι ρεπόρτερ. Έχω επίγνωση που είμαι καλύτερη και δεν έχω εξαρτήσεις γιατί μου έχουν χαριστεί απλόχερα δυνατές στιγμές στα επαγγελματικά μου. Είμαι 2 χρόνια στο ΣΤΑΡ και εμπιστεύομαι την κρίση των ανθρώπων του καναλιού, ξέρουν την κατάλληλη στιγμή, πως, που και γιατί, θα κάνουν τις ανάλογες κινήσεις.
 -Ποια συνεργασία ξεχωρίζετε και γιατί;
Όλες οι συνεργασίες είναι μικρά δημιουργήματα .Δεν θα ξεχωρίσω γιατί θα αδικήσω .Είναι τα σκαλοπάτια που με κρατάνε σε αυτό το επάγγελμα που αγαπώ.
 -Πως θα περιγράφατε μια τυπική ημέρα της Βίκυς Παπαλουκά;
Ξυπνάω στις 7:20 καθημερινά φτιάχνω πρωινό για την οικογένεια και ο καθένας αναλαμβάνει το ρόλο του. Τα παιδιά  μαθητές και οι μεγάλοι στις δουλειές…
 -Ποιο ρεπορτάζ δεν θα ξεχάσετε ποτέ στη ζωή σας; 





Θεωρώ σημαντικά ρεπορτάζ όσα έχουν πρωτογενή είδηση, αποκαλύπτουν κάτι για το οποίο κάποιος  σου εμπιστεύεται αποκλειστικά και εσύ καλείσαι να το παρουσιάσεις, όχι μόνο ως πρόβλημα αλλά να έχεις έτοιμη και τη λύση. Είμαι τυχερή γιατί προσπάθησα και έχω καταγράψει αρκετά.
 -Ποιος είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος της ζωής σας;
Οι πιο σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή μου είναι τα παιδιά μου .Ο Γιώργος και η Αλίκη .Η έμπνευσή μου και η δύναμή μου.
-Τα social media τι ρόλο έχουν στην ζωή σας;
Τα σοσιαλ μιντια μέχρι πριν 2 χρόνια είχαν πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μου και με ενεργή δράση κάτι για το οποίο ανταμείφθηκα ποικιλοτρόπως . Σκέφτομαι άμεσα να ξαναμπώ δυναμικά με κάτι που ετοιμάζω..
thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου