ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Το ηλεκτρικό hypercar των 1.800 αλόγων που πρέπει να γνωρίσεις

Ο δαίμονας του 1,5 εκατ. ευρώ με τις τρομακτικές επιδόσεις.

Η σπορ ηλεκτροκίνηση ζει πλέον μεγάλες στιγμές, κάνοντας σωστά άλματα μέσα σε 1-2 χρόνια.
Κι ενώ ο χώρος των hypercars με ηλεκτρική καρδιά γεμίζει ασφυκτικά στις μέρες μας, υπάρχουν και κάποια που ξεχωρίζουν για πολλά και υπέροχα πράγματα.
Το Dendrobium D1 παρουσιάστηκε επισήμως πέρυσι και στον φυσικό του λες χώρο, τον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Μαγεύοντας κοινό και ανταγωνισμό.
Τι παίρνεις όμως με σχεδόν 1,5 εκατ. ευρώ; Αδιανόητη επιτάχυνση και ταχύτητα, αλλά και καντάρια στιλ! Η τεχνολογία που τροφοδοτεί το D1, και λέγοντας τεχνολογία εννοούμε τις μπαταρίες του, κρατείται ακόμα ως επτασφράγιστο μυστικό.
Αυτό που δεν είναι μυστικό είναι το μονοκόκ σασί από ανθρακόνημα, τα δύο μοτέρ στους άξονες και η καινοτόμα αεροδυναμική του.
Το βάρος του έφτασε στα 1.750 κιλά, καθώς οι μπαταρίες παραέχουν βάρος για δραστικό περιορισμό των κιλών. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το Dendrobium στερείται εξωφρενικών επιδόσεων, κάθε άλλο.
Μιλάμε για επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 320 χλμ/ώρα.
Ο άνθρωπος πίσω από τη Williams Advanced Engineering που σχεδίασε το Dendrobium, ο Nigel Gordon-Stewart, ήταν στην ομάδα που έφτιαξε τη θρυλική πια McLaren F1, ξέρει καλά λοιπόν και από επιδόσεις και από supercars.
«Το αμάξι είναι όσο πιο προωθημένο παίρνει», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας για τη νέα περιπέτεια της αυτοκίνησης με τον ηλεκτρικό κινητήρα. Το Dendrobium δεν έχει παντρευτεί μάλιστα τις μπαταρίες του, όπως συμβαίνει στα άλλα ηλεκτρικά, καθώς μπορούν ανά πάσα στιγμή να αλλάξουν με ακόμα πιο καινούριες τεχνολογίες.
Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται δηλαδή, το ίδιο θα κάνει και το D1.
Γι’ αυτό και το ηλεκτρικό hypercar δεν βιάζεται καθόλου να πατήσει δρόμο. Είναι έτοιμο, κι όμως θα κυκλοφορήσει το 2022. Με παραγωγή 50 κομματιών τον χρόνο…
Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου