ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Mercedes: Η ιστορία πίσω από το όνομα της δημοφιλούς μάρκας αυτοκινήτων


Αποτελεί την αγαπημένη μάρκα πολλών οδηγών παγκοσμίως, από που πήρε όμως το όνομα της και τι σημαίνει;


Στις 2 Απριλίου 1900, η Daimler-Motoren-Gesellschaft αποφάσισε να κατασκευάσει τα αυτοκίνητά της Mercedes το όνομα ανήκε στην κόρη του Emil Jellinek, ενός αυστριακού επιχειρηματία που διέθεσε αυτοκίνητα της Daimler κυρίως για αγωνιστική χρήση. Το “Mercedes” είναι ένα ισπανικό χριστιανικό όνομα που σημαίνει “έλεος”.

Το πρώτο αυτοκίνητο Daimler που πήρε το όνομά του από την κόρη του Jellinek ήταν το Mercedes 35 PS, το οποίο αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλές στην εβδομάδα αγώνων της Νίκαιας τον Μάρτιο του 1901. Αυτό οφειλόταν όχι μόνο στην προηγμένη τεχνολογία του αλλά συνάμα και στην κομψή σχεδίαση του. Το 1902 στο Παρίσι με αφορμή ένα αυτοκινητικό event, ο Emil Jellinek τοποθέτησε μια μεγάλη εικόνα στο περίπτερο της εταιρείας και το 1903 νόμιμα άλλαξε το όνομα σε Jellinek-Mercedes, ακολουθώντας το εμπορικό σήμα του Daimler-Motoren-Gesellschaft το προηγούμενο έτος.

Από το Mercedes 35 PS και μετά, οι γραμματοσειρές «Mercedes» κοσμούσαν τα επιβατικά αυτοκίνητα της Daimler. Όταν οι Daimler και Benz έσμιξαν τα τσανάκια τους το 1926, άλλαξαν εκ νέου την ονομασία φτάνοντας στο μέχρι σήμερα λογότυπο “Mercedes-Benz”. Η Mercedes-Benz σημειώνει ότι μέχρι σήμερα είναι η μόνη μάρκα αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί ένα γυναικείο όνομα.

«Οι γυναίκες όπως η Mercedes Jellinek ή η Bertha Benz διαμόρφωσαν από την αρχή την ιστορία επιτυχίας της Mercedes-Benz», λέει η Bettina Fetzer, επικεφαλής της μάρκας Mercedes-Benz AG. «Με την πρωτοβουλία She’s Mercedes, που ιδρύθηκε το 2015, οικοδομούμε αυτή την παράδοση για τους πολυάριθμους θηλυκούς πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Το μέλλον της Mercedes-Benz θα συνδυάσει την αειφορία και την πολυτέλεια με έναν συναρπαστικό τρόπο», πρόσθεσε.

pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου