ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021

Ανέκδοτο: Ο Ναυτικός με την αγνή γυναίκα


Παντρεύεται ένας ναυτικός μία αγνή κοπέλα και την πρώτη νύχτα τον ρωτάει:




«Άντρα μου τι είναι αυτό;»

«Το βλέπεις αυτό; Αυτό είναι μοναδικό στον κόσμο» της λέει αυτός με την ελπίδα να μην αναζητήσει για δεύτερο όταν θα λείπει στα ταξίδια.

Σε 1 μήνα μπαρκάρει ο ναυτικός και επιστρέφει στο σπίτι του 12 μήνες μετά.





«Βρε άντρα μου» του λέει αυτή «γιατί μου είπες πως είναι μοναδικό αυτό που έχεις αφού εγώ έμαθα πως έχουν όλοι οι άντρες στο χωριό…»

Αυτός μην έχοντας τι να πει που αποκαλύφθηκε το ψέμα του της λέει:

«Βρε χαζούλα, αυτά που έχουν αυτοί εγώ τους τα έφερα από τα ταξίδια μου».

«Καλά δεν ήξερες και εσύ να πάρεις το μεγαλύτερο μόνο πήγες και το έδωσες στον Μανόλη τον χαζό;…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου