ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

Ο Μητροπολίτης Γρεβενών κ.Δαβίδ, τον 15Αύγουστο στο Σπήλαιο Γρεβενών (εικόνες)

Το πρωί του 15Αύγουστου 2020, ο Μητροπολίτης Γρεβενών κ.Δαβίδ, βρέθηκε στο Σπήλαιο Γρεβενών όπου λειτούργησε στην μονή της Παναγιάς του Σπηλαίου.






Τηρήθηκαν όλα τα μέτρα προστασίας διάδοσης του κορονοϊού (μάσκες, αποστάσεις). 

Η "Γρεβενιώτισσα" Βουλευτής Θεσσαλονίκης Anna Efthymiou-Άννα Ευθυμίου γράφει:
Στο χωριό μου, Σπηλαιο Γρεβενων, τόπο καταγωγης της μητερας μου, ανημερα της μεγαλης γιορτης της Παναγιας, αμεσως μετα την εκκλησιαστική Λειτουργία, με τον Μητροπολίτη Γρεβενών Δαβιδ, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών, κ. Ι. Γιάτσιου, και του συναδέλφου μου κ. Κ. Γκιουλεκα, συζητησαμε για το πολύ σημαντικό και πολυσχιδές έργο της Εκκλησίας στο Νόμο Γρεβενων και τις δυνατότητες ανάπτυξης του Νομού.




Η χωριανή μου Γιάννα Παπακώστα (απ όπου και οι εικόνες) γράφει:
Δεκαπενταύγουστος σήμερα και η Εκκλησία μας τιμά την μνήμη της Κοίμησης της Υπεραγίας ημών Θεοτόκου, τη μεγαλύτερη από τις Θεομητορικές Γιορτές της Χριστανοσύνης. Χρόνια πολλά στην κόρη μου, στη μητέρα μου στην αδερφή μου και σε όλες τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες σήμερα!! " Χρόνια πολλά στους Χριστιανούς απανταχού της οικουμένης " . ( Τα στιγμιότυπα από τη σημερινή Λειτουργία που τελέστηκε στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου του Σπηλαίου εν μέσω της πανδημίας, με όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα στον περίβολο της Εκκλησίας, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Γρεβενών κ.κ Δαβίδ)!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου