VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

Ανέκδοτο: Ο Τοτός, ο Μπόμπος και τα..πουλάκια!

 Ο Τοτός και ο Μπόμπος κοιτάνε τα πουλάκια τους καθώς κατουράνε στις τουαλέτες του

σχολείου. Του Μπόμπου είναι ίσιο ενώ του Τοτού στριφτό σαν

ουρά γουρουνιού.

- Αχα καλό κι αυτό δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πουλί ποτέ! λέει ο Μπόμπος.

- Γιατί τι έχει; ρωτάει ο Τοτός.

- Είναι σαν τιρμπουσόν ρε τι, τι έχει;

- Γιατί το δικό σου δηλαδή πως είναι ρε;

- Το δικό μου ρε βλάκα είναι ίσιο δηλαδή φυσιολογικό.

- Τι θα πει ρε φυσιολογικό; Κι εγώ νόμιζα πως το δικό μου είναι φυσιολογικό αλλά τελικά όλα είναι φυσιολογικά.

Εκείνη την στιγμή ο Μπόμπος την τινάζει.

- Όπα τι έκανες τώρα;

- Την τίναξα ρε.

- Γιατί αυτό;

- Για να πέσουν και οι τελευταίες σταγόνες ρε αστοιχείωτε.

- Α, έτσι εξηγείται... εγώ όλα αυτά τα χρόνια την στράγγιζα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου